עופר שגיב (צילום: יח"צ)
עופר שגיב (צילום: יח"צ)

אחרי שבע שנים וחצי: נבחר יו"ר חדש לארגון קבלני מחוז חיפה

לתפקיד נבחר פה אחד עופר שגיב. היו"ר חיים פייגלין ימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. שגיב: "ננסה לייצר מחדש קשרי עבודה עם ראש עיריית חיפה. יש לנו אתגר גדול לנסות ולקדם תוכניות נרחבות בערים השונות באזור, עם דגש על התחדשות עירונית"

פורסם בתאריך: 17.5.22 14:24

הנהלת ארגון הקבלנים מחוז חיפה בחרה פה אחד בעופר שגיב לתפקיד יו"ר הארגון במקומו של היו"ר הנוכחי חיים פייגלין, שפרש מהתפקיד לאחר שנים רבות בראשות הארגון.

שגיב, מנכ"ל ובעלים של חברת "מי-טל הנדסה ושירותים" זה 25 שנה, הוא חבר בארגון הקבלנים, מהנדס בניין בהכשרתו. הוא יצטרף לנשיאות התאחדות הקבלנים בוני הארץ כיו"ר ארגון מקומי. שגיב פעיל בהתאחדות יותר מ-15 שנה כחבר הנהלת אגף יזמות ובנייה וכיו"ר הוועדה המוניציפלית בהתאחדות, וזה שנים רבות מכהן כחבר הנהלת ארגון הקבלנים מחוז חיפה.

פייגלין, שמכהן בתפקיד יו"ר הארגון במשך שבע שנים וחצי (שתי קדנציות וחצי), ימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר אגף יזמות ובנייה וכן כחבר בהנהלת ארגון מחוז חיפה.

 

 

שגיב: "אני מתרגש מאוד לקבל עליי את התפקיד המכובד הזה ורואה אתגר גדול ביותר לשרת את ציבור הקבלנים במחוז חיפה. האתגרים בטווח המיידי הם לבסס ולהמשיך את קשרי העבודה עם הרשויות המקומיות במחוז, תוך שימת דגש על ניסיון לייצר מחדש קשרי עבודה עם ראש עיריית חיפה. יש לנו אתגר גדול לנסות ולקדם תוכניות נרחבות בערים השונות באזור, עם דגש על התחדשות עירונית, וכן לדרוש מהממשלה להקצות תקציבים, כדי לייצר כדאיות כלכלית לפרויקטים כאלו בפריפריה. בנוסף בכוונתי לדאוג לציבור הקבלנים אל מול הביורוקרטיה הקשה, תנאי התשלום הבלתי נסבלים והחוזים הדרקוניים".

פייגלין: "לאחר שתי קדנציות וחצי בתפקיד, ומאחר שאני גם נושא משרה בכיר בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, חשבתי שזה חלון הזדמנויות טוב להכניס לראשות הארגון יו"ר חדש, צעיר ונמרץ, על מנת ליצור המשכיות לשנים הבאות בארגון. כניסתו של עופר שגיב תשפר גם את מעמד ארגון הקבלנים מחוז חיפה בהתאחדות הארצית, היות שהוא ייכנס כנציג נוסף מהארגון לנשיאות ההתאחדות. אני בטוח שעופר יצעיד את הארגון כברת דרך נוספת בשנים הבאות".

שגיב (58), תושב קרית טבעון, היה בצעירותו משחקני הכדור-מים המובילים בקבוצות הנוער והבוגרים ביישוב, יחד עם חברו בני מייסנר שנהרג בעת שירותו הצבאי, וכן בנבחרת ישראל לנוער ובוגרים. בשירותו הצבאי עופר היה מ"פ בחטיבת גבעתי. בשנת 1995 סיים עופר את לימודי הנדסה אזרחית בטכניון.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר