פרויקט Stern View באזור התעשייה של רמת ישי (הדמיות: באדיבות קבוצת שטרן)
פרויקט Stern View באזור התעשייה של רמת ישי (הדמיות: באדיבות קבוצת שטרן)

רמת ישי הוכרה כאזור פיתוח א' להטבות מס למפעלי תעשייה

ראש המועצה עופר בן אליעזר: "ההכרה באזור התעסוקה ברמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס לתעשייה מהווה נקודת ציון היסטורית חשובה בהתפתחות כלכלת רמת ישי. קבוצת שטרן מקימה בימים אלו ברמת ישי את בניין המשרדים היוקרתי Stern View על שטח בנוי של 16 אלף מ"ר, המיועד לאכלס חברות ומיזמים בתחומי ההייטק והפיננסים.

פורסם בתאריך: 8.6.22 12:24

משרד הכלכלה והתעשייה הכריז על רמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס למפעלי תעשייה ובכלל זה יצור תוכנה. ההכרזה על רמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס בתעשייה מצטרפת לשלל פעילויות והשקעות של המועצה והעומד בראשה, עופר בן אליעזר, לעידוד העסקים בישוב, כמו: רפורמה ברישוי העסקים לרווחת בעלי העסקים בסך של יותר מ-100 אלף שקלים, הקמת פורום בעלי עסקים, קיום מפגשים לבעלי עסקים בשיתוף עם מעו"ף עפולה, סיורי ראש המועצה וצוות המועצה בקרב עסקים ועוד. ההטבה הזו תסייע להביא חברות ועסקים לאזור התעסוקה

רק החודש הכריזה חברת Cloudinary, המפתחת פלטפורמה לניהול מדיה, כי פתחה מרכז חדש ברמת ישי. זהו המרכז השני בארץ, שמתווסף למטה החברה הממוקם בפתח תקווה, ולסניפיה הנוספים בארה״ב, אסיה ואירופה. את המרכז החדש, שיאוכלס כבר בשבועות הקרובים, יאיישו עובדי החברה מכלל המחלקות ובמגוון משרות.

אזור התעסוקה ברמת ישי (צילום: באדיבות קבוצת שטרן)

אזור התעסוקה ברמת ישי (צילום: באדיבות קבוצת שטרן)

כמו כן, קבוצת שטרן מקימה בימים אלו את בניין המשרדים היוקרתי Stern View על שטח בנוי של 16 אלף מ"ר, המיועד לאכלס חברות ומיזמים בתחומי ההייטק והפיננסים.

 

 

אסף שטרן, מנכ"ל משותף בקבוצת שטרן: "מדובר בפרויקט הדגל שלנו ברמת ישי, הממוקם במרחק של 15 דקות מצומת הצ'ק פוסט. לעניות דעתי, אין עוד פרויקט ברמה הזו באזור. בריכה, חדר כושר, מסעדה בקומה האמצעית, שפע מקומות חנייה ועוד – הם רק חלק מהמפרט העשיר של הפרויקט הזה. מעבר לכך, אזור התעסוקה של רמת ישי הוא מוקד העלייה לרגל של הסביבה. הוא מציע מגוון קולינרי מצוין, מקומות בילוי לצעירים, מרכז קניות אטרקטיבי ודרכי גישה מעולות מארבעה כיוונים, שהופכות את האזור לצומת דרכים מרכזי. אנחנו יודעים שאזור התעסוקה הזה צפוי להתרחב, ואני מאמין שנראה, בין היתר, ביקושים של חברות הייטק נוספות שרוצות להתרחק מהמרכז, כך שגם אנחנו נשקול להרחיב את היזמות באזור".

לעמוד הפרויקט >>>

לפרויקט הזה יצטרפו  גם חברת ההייטק "נקסט.קום", שתיכנס לפרויקט נוסף באותו רחוב, וכן רשת OpenValley המפעילה מרכזי צמיחה למיזמים במודל טיפוח ייחודי לחברות סטארט-אפ וארגונים הכולל גיוס משקיעים, קידום שיתופי פעולה עסקיים, ליווי מקצועי והכשרה.

ראש המועצה עופר בן אליעזר: "ההכרה באזור התעסוקה ברמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס לתעשייה מהווה נקודת ציון היסטורית חשובה בהתפתחות כלכלת רמת ישי. בעקבות ההכרזה נפעל להביא לרמת ישי מפעלי תעשייה עם דגש על חדשנות וייצור תוכנה כדי לייצר מקומות תעסוקה נוספים לחיזוק והמשך פיתוח אזור התעסוקה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר