נווה יובלים במיקום הכי טוב בעתלית |הדמיה באדיבות יובל הנדסה
נווה יובלים במיקום הכי טוב בעתלית |הדמיה באדיבות יובל הנדסה

נגישות היא שם המשחק

ככה זה כשגרים ביישוב בעל פוטנציאל עצום ומבוקש במיוחד, בעתלית המתפתחת, שמעניק לכם חדוות מגורים ייחודית בבית צמוד קרקע עם נוף לים

פורסם בתאריך: 14.5.21 00:11

אם תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו היכן הייתם רוצים לגדל את ילדיכם, הרי שמיד תעלה התמונה הבאה: דירה צמודת קרקע, מעוצבת לעילא עם גינה רחבת ידיים, קרובה לים, לגני שעשועים ומוסדות חינוך איכותיים.

את כל אלה תפגשו ביישוב עתלית מדרום לחיפה, השייך למועצה האזורית חוף הכרמל, שחווה בשנים האחרונות תנופת בניה מואצת. מאות דירות צמודות קרקע נמצאות בתהליכי בניה שונים והקרקעות הולכות ואוזלות. העדר קרקעות הביאו את רשויות התכנון להעדיף מגדלים ולהמעיט במגורים צמודי קרקע. אולם, מסתבר שזוגות צעירים, במיוחד אלה מתחום ההייטק, שיכולים להרשות לעצמם לרכוש וילות או דו משפחתיים, עטים על בתים אלה והביקוש עולה על ההיצע. נכון שזה סגנון אחר ותענוג אמיתי לגדל ילדים כאשר הדירה מרווחת (מרבית הבתים בשטח שקרוב ל- 200 מ"ר) עם גינה רחבת ידיים צמודה אליה, אולם לא כל זוג יכול להרשות לעצמו בית כזה.

ישנו הבדל עצום בגידול הילדים בדירה במגדל גבוה לבין בית עם גינה ושטחים ציבוריים רחבי ידיים מסביב. המשכנתאות הזולות תומכות אף הן ונותנות דחיפה לרכישת דירות חלומיות שכאלה.

שאלנו למה ההייטקיסטים מעדיפים את עתלית ומסתבר שהנגישות היא שם המשחק. מעתלית למבואות חיפה, שם נמצא הריכוז הגבוה של אנשי ההייטק, המרחק הוא בדיוק 15 דקות נסיעה בלי פקקים בבוקר ובלי פקקים בשעות אחר הצהריים. גם אלה שעובדים דרומה לעתלית כמו בהרצליה לדוגמה, יוצאים מעתלית ישירות לכביש המהיר ומגיעים בנסיעה קלה ונוחה.

הגישה הנוחה ליישוב הן מאזור המרכז והן מחיפה לצד העובדה כי ביישוב ניתן עדיין למצוא בתים צמודי קרקע, כמו גם פיתוח מאסיבי של התשתיות בשכונה, הקמת טיילת הרכס החדשה, הקמת מרכזי קניות חדשים, השקעה בחינוך והקמת בתי ספר איכותיים חדשים ביישוב – כדוגמת בית ספר "משעולים", יצרו ביקוש חסר תקדים למגורים בעתלית.

לדברי מנכ"ל חברת יובל הנדסה, המהנדס הוותיק, מוטי כבירי: "הביקוש לאחרונה מצביע על התעוררות חסרת תקדים. לחברה שני פרויקטים בעתלית. פרויקט הדגל היוקרתי של החברה הוא שכונת "נווה יובלים" המפורסמת. מדובר במתחם הנמצא גבוה על הרכס במערב היישוב, ברחוב יפה נוף (שכשמו כן הוא), אויר צח ונקי זורם מהים וכמעט מייתר את הצורך במזגנים. הנוף, השקט, התכנון המצוין, הכביש ההולנדי הפרטי, הכניסה באמצעות מחסום רק לבעלי הבתים, כל אלו יצרו ייחודיות מרשימה".

עשינו גוגל ונכנסנו לאתר של יובל הנדסה בע"מ. באתר מצאנו את הפרויקטים השונים של החברה. אבל כשנכנסנו לאתר של עתלית ראינו את כל התוכניות של כל בית ובית ואכן תכנון מרשים של דירות גדולות מרווחות 5-6-7 חדרים.

נראה שבעתיד ולנוכח העדר קרקעות ואוכלוסייה הולכת וגדלה לא יוקצו קרקעות לבתי קרקע והמדינה תרצה לראות רק מגדלים ובניה רוויה מסיבית. לכן, זה הזמן לקנות בית צמוד קרקע וכמובן, במיקום טוב. שכונת "נווה יובלים" ממוקמת במיקום הטוב ביותר בעתלית, באמצע עתלית, בצד המערבי, עם נוף לים, בסמיכות לגני ילדים, בתי ספר ומרכזי קניות – אז מי צריך יותר מזה?

לפרטים נוספים: 053-6640664

לאתר הבית:


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר