כביש 22-נתיבי המפרץ (צילום: אבישג שאר ישוב)
כביש 22-נתיבי המפרץ (צילום: אבישג שאר ישוב)

272 ק"מ של כבישים נסללו בחיפה ובצפון בארבע שנים

הלמ"ס פרסמה רבעון סטטיסטי לתחבורה שממנו ניתן ללמוד על תנופת פיתוח הכבישים בחיפה ובצפון. בשנים 2016-2013 הורחבו ושוקמו 820 ק"מ של כבישים באזור. השיא נרשם בשנת 2015 שבה הושלמה סלילת 90 ק"מ של כבישים

פורסם בתאריך: 20.4.18 08:04

תנופת פיתוח הכבישים באזור חיפה והצפון בשנים האחרונות מקבלת כעת ביטוי בנתונים רשמיים. לפי חוברת הנתונים החדשה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) "רבעון לסטטיסטיקה של תחבורה", בשנים 2016-2013 הושלמה באזור חיפה והצפון סלילתם של כבישים חדשים באורך של 272 ק"מ והסתיימו הרחבתם ושיקומם של כבישים באורך של 820 ק"מ.

מבין ארבע השנים שנסקרו, שנת השיא של השלמת פרויקטי סלילה חדשים היתה 2015 שבמהלכה הושלמה סלילתם של כבישים באורך של 90 ק"מ. עם זאת, ראוי לציין כי בשנת 2013 נפתחו לתנועה שני כבישים חדשים שהקמתם הושלמה ואשר שינו את מפת עורקי התנועה המרכזיים בחיפה וסביבתה – כביש 22-נתיבי המפרץ וכביש נחל הגיבורים.

 

 

כביש 22-נתיבי המפרץ הוא אחד מצירי התחבורה הראשיים באזור. הכביש מתחיל ברחוב חטיבת גולני בעיר התחתית בחיפה ומסתיים במבואות הדרומיים של עכו (באזור חוצות המפרץ הופך תוואי הכביש לכביש עוקף קריות).

כביש נחל הגיבורים, שחולל תמורה משמעותית בתחום התחבורה בחיפה, כולל דרך עורקית באורך של 2.3 ק"מ אשר מחברת את רחוב קיבוץ גלויות בעיר התחתית עם מחלף רופין ועם רחוב שמחה גולן בנוה שאנן.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דן

    והכביש/ים החשובים ביותר עדין לא נסללו – מרס הכרמל לכביש החוף. ראש העיר ממתין לאסון!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר