פרויקט הפינוי-בינוי ברחוב ברל כצנלסון (הדמיה: סטודיו OLIN)
פרויקט הפינוי-בינוי ברחוב ברל כצנלסון (הדמיה: סטודיו OLIN)

החל השלב השלישי של פרויקט הפינוי-בינוי של פרשקובסקי

חברת פרשקובסקי השקעות ובניין הודיעה כי השלב השלישי בפרויקט הפינוי-בינוי שהיא יוזמת ברחוב ברל כצנלסון בשכונת נוה שאנן יצא לדרך מוקדם מהצפוי, ולכן המועדים של חלק משלבי הפינוי והאכלוס בפרויקט יוקדמו בשלוש שנים ביחס למועדים המקוריים

פורסם בתאריך: 6.5.19 12:57

חברת פרשקובסקי השקעות ובניין הודיעה היום (שני) כי השלב השלישי בפרויקט הפינוי-בינוי שהיא יוזמת ברחוב ברל כצנלסון בשכונת נוה שאנן בחיפה יצא לדרך מוקדם מהצפוי, ולכן המועדים של חלק משלבי הפינוי והאכלוס בפרויקט יוקדמו בשלוש שנים ביחס למועדים שנקבעו קודם לכן.

הפרויקט כולל הריסת שבעה שיכוני רכבת ישנים ובהם 126 דירות והקמת עשרה בניינים חדשים הכוללים 484 דירות במקומם. במסגרת השלב השלישי ייהרסו שלושה בניינים ישנים ובמקומם ייבנו 215 דירות חדשות.

 

 

מהחברה נמסר כי הקדמת המועדים היא בשורה של ממש לבעלי הזכויות שעתידים לקבל את הדירות החדשות כ-36 חודשים מוקדם יותר מהמועד החוזי. משמעות הדברים היא שבעוד שלוש וחצי-ארבע שנים תסיים החברה לבנות את כל עשרת הבניינים החדשים הכלולים בפרויקט.

סמנכ"ל פיתוח והתחדשות עירונית בחברה עו"ד עדי מסורי מסר כי החברה קיבלה החלטה אסטרטגית לקדם את מתחם הפינוי-בינוי כמקשה אחת.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר