פתיחת פורום ערי ישראל לנדל"ן (צילום: ראובן כהן)
פתיחת פורום ערי ישראל לנדל"ן (צילום: ראובן כהן)

נפתח פורום ערי ישראל לנדל"ן 2019

מנהל עיתון "כלבו" גילי גילת ומנהל המכירות באזור הצפון ובחיפה של בנק הפועלים עדי אילוביץ' פתחו את פורום הנדל"ן של ערי ישראל ביוזמת עיתון "כלבו" ואתר "כלבו - חיפה והצפון" ובחסות בנק הפועלים וחברת נקסט אורבן, שעוסק בנושאים מרכזיים בתחום הנדל"ן באזור כגון הזדמנויות השקעה בחיפה, תמ"א 38 או התחדשות עירונית, שדה התעופה בעיר והשפעת הבנייה על נטישת צעירים

פורסם בתאריך: 24.9.19 19:05

פורום ערי ישראל לנדל"ן 2019, ביוזמת עיתון "כלבו" ואתר "כלבו – חיפה והצפון" ובחסות בנק הפועלים וחברת נקסט אורבן, נפתח הערב (שלישי) באולם יהלום באיצטדיון סמי עופר בחיפה. את דברי הפתיחה באירוע, שאותו מנחה כתב חברת החדשות יוסי מזרחי, נשאו מנהל "כלבו" גילי גילת ומנהל מכירות באזור צפון וחיפה של בנק הפועלים עדי אילוביץ'.

"נושא הנדל"ן בארץ ובחיפה זוקף ראש כבר יותר מעשור", אמר אילוביץ' בפתיחת דבריו, "'פועלים איתכם בכל החלטה' זו לא סתם סיסמה, זו תפישת עולם שבה הבנק נמצא עם הלקוחות בכל החלטה – לימודים, דירה, ילדים, משכנתא". לדבריו, אחד מהערכים המובילים של הבנק הוא המקצועיות: "אנחנו שואפים להיות הסמכות המקצועית הטובה ביותר בתחום וממנפים את הניסיון ואת הידע שיש לנו בכל הכלים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. השנה עזרנו לאלפי לקוחות לרכוש דירה בזכות הפרישה הטובה של הבנק באזור".

"ענף הנדל"ן חווה התעוררות בשנים האחרונות עם הקמת שכונות חדשות והתחדשות עירונית", אמר גילת, "ועם תוכניות להקמת שכונות חדשות כמו הרחבת דניה. במקביל נבנה נמל המפרץ, נחתם הסכם לפיתוח שדה התעופה והעירייה הציגה מסמכי מדיניות חדשים לבנייה לגובה ולתמ"א 38. כל התוכניות גוררות ויכוחים בין תומכים למתנגדים – כך בעניין הנמל, שדה התעופה וההתחדשות העירונית. תושבי קרית חיים למשל מרגישים פגועים בשל הקמת הנמל ושדה התעופה סמוך לבתים וגם בגלל הסמיכות לתעשייה מזהמת. רבים מתושבי העיר סבורים שרשויות התכנון הפכו את חיפה לחצר האחורית עם הנצחת החיץ בין העיר לים, העיכוב בפתיחת חזית הים, העיכוב בהקמת פארק הקישון ועוד. עם זאת חשוב לזכור שחיפה כמטרופולין חייבת להתפתח כדי לשמור על מעמדה. ראש עיר בא וראש עיר הולך, תוכניות קמות ונופלות אבל חיפה חשובה לכולנו".

 

 

במושב הראשון, שעוסק בנושא "הכרמל, הדר או העיר התחתית: הזדמנויות השקעה בחיפה", משתתפים עו"ד רון ברנט, מנכ"ל החברה לנדל"ן רועי שווץ ובעלת המותג הבית לניהול דיירים עו"ד רותם טפירו.

במושב השני – "תמ"א 38 או התחדשות עירונית: עתיד הבנייה למגורים בחיפה" – ייקחו חלק יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חיים אביטן, ראש המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי לעיצוב ויצו פרופ′ אדר′ אירית צרף נתניהו שבבעלותה גם משרד תכנון, מנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן, יו"ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראל אדר' דויד קנפו ומנהלת קשרי לקוחות נדל"ן במרכז העסקים בבנק הפועלים גיתית עמפלי.

בהמשך ידבר מנהל שיווק משכנתאות באזור צפון וחיפה בבנק הפועלים לירן כהן על שוק הנדל"ן והמשכנתאות, ואחר כך תערוך כתבת האדריכלות של עיתון "הארץ" נעמה ריבה שיחה עם האדריכל ומתכנן הערים אילן פיבקו על שאלה אם חיפה יכולה וצריכה להתחרות בתל אביב.

לאחר מכן תתקיים שיחה בנושא "בעד ונגד שדה התעופה: האם המשקיעים ינחתו?" עם אדר′ מיכאל רטנר, מתכנן תוכנית נמל חיפה משולב בשדה תעופה בין לאומי, ועם חבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו.

במושב נוסף שיעסוק בשאלה "האם תנופת הבנייה תעצור את נטישת הצעירים?" ישתתפו חבר מועצת העיר יואב רמתי המשמש יו"ר דירקטוריון החברה העירונית יפה נוף, המנכ"ל והבעלים של חברת נורה יזמות הכרמל עו"ד וליד חמיס, המנכ"לית והבעלים של סוכנות הנדל"ן KeyHouse חנה קהלון עברון, ומנכ"ל משותף של קבוצת מבנים רז מנשה.

את הערב תחתום ההרצאה "אין כמו בבית: נדל"ן כמנוף צמיחה משפחתי" של הקואצ'ר הלאומי אלון גל, המנכ"ל והבעלים של חברת האימון תות תקשורת ותוצאות.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר