מרחב מגורים בוטיקי. "גלי כרמל". הדמיה: צילום: באדיבות קרדן נדל"ן
מרחב מגורים בוטיקי. "גלי כרמל". הדמיה: צילום: באדיבות קרדן נדל"ן

קרדן נדל"ן: יש לכם בית טוב

בימים אלה בונה החברה באזור היוקרתי של טירת כרמל על פארק ירוק את פרויקט היוקרה "קרדן בגלי כרמל" המתאפיין בעיצוב אדריכלי מוקפד עם מפרט מודרני

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:52

יותר מ-30 שנה של עשייה ברוכה הביאו את קרדן נדל״ן להיות אחת מחברות היזמות והבנייה המובילות בישראל. החברה פעילה בייזום, תכנון ובנייה של שכונות מגורים, מבני תעשייה, מסחר, תעסוקה ומלונאות בכל רחבי ישראל. החברה נהנית ממוניטין רב ומחוסן פיננסי יוצא דופן, ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

בשנים האחרונות משקיעה החברה משאבים רבים בתחום ההתחדשות העירונית, ובמסגרת זו מקודמים עשרות פרויקטים ברחבי הארץ. גאוותה הרבה של החברה היא בייזום, בביצוע ובמסירה בפועל של דירות לדיירים הנרגשים.

מקצועיות החברה, ניסיונה הרב בפיתוח מתחמי מגורים וביצועם הם סימן ההיכר שלה. זאת, בזכות עובדיה המסורים המעניקים שירות לאורך כל תהליך רכישת הדירה, דרך ביצוע הפרויקט וכלה בשירות הבדק והאחריות לאחר מסירתה.

קרדן נדל״ן היא בעלת השליטה ב״אלהר״, חברה בת העוסקת בביצוע הבנייה בפועל. זהו הישג המהווה נדבך חשוב ביכולות החברה, בעוצמתה ובגמישות הרבה שיש לה בביצוע הפרויקטים והוצאתם מן הכוח אל הפועל. ״אלהר״ היא אחת מחברות הביצוע הבולטות והמובילות בישראל, והיא חתומה על ביצוע פרויקטים איכותיים רבים בארץ ופרויקטים מהמורכבים שנבנו בישראל ב-20 השנים האחרונות.

בימים אלה בונה החברה את פרויקט היוקרה "קרדן בגלי כרמל" – מרחב מגורים בוטיקי, שממוקם ממש על פארק ירוק ושתוכנן בעיצוב אדריכלי מוקפד עם מפרט מודרני. הפרויקט ממוקם במערב השכונה החדשה באזור היוקרתי של טירת כרמל ומאפשר לדיירים ליהנות מסביבת מגורים עם איכות חיים גבוהה. הוא נמצא בסמיכות לפארק ההייטק מת"מ ובסמיכות לנתיבי גישה וצירי תחבורה ראשיים: כביש 4, מחלף חיפה דרום, כביש החוף ומנהרות הכרמל.

הפרויקט מציע תמהיל דירות מגוונות ומרהיבות בשני בנייני בוטיק של תשע קומות כל אחד. בהיצע: דירות של ארבעה וחמישה חדרים מיוחדות, הכוללות מרפסות שמש גדולות ומיני פנטהאוז.

החברה יצאה בימים אלה במבצע, שבמסגרתו היא מציעה מטבח משודרג ומאובזר בהטבה בלעדית לרוכשי הדירות. המטבח כולל ארונות מטבח ומוצרי חשמל של מיטב המותגים: מטבחי אביבי, מודי, TEKA, בלום ואבן קיסר.

הפרויקט ממוקם במערב השכונה החדשה באזור היוקרתי של טירת כרמל בסמיכות לפארק ההייטק מת"מ ובסמיכות לנתיבי גישה וצירי תחבורה ראשיים.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר