מופעים והצגות בתיאטרון חיפה שיחממו לכם את ינואר. התמונה מתוך ההצגה סוס אחד נכנס לבר. צילום: שי לי עוזיאל
מופעים והצגות בתיאטרון חיפה שיחממו לכם את ינואר. התמונה מתוך ההצגה סוס אחד נכנס לבר. צילום: שי לי עוזיאל

מופעים והצגות בתיאטרון חיפה שיחממו לכם את ינואר

אין כמו חורף קר וגשום כדי לצאת מהבית ולצפות בהצגות שיחממו לכם את הלב, יסעירו את הדימיון ויעלו בכם בת צחוק

פורסם בתאריך: 16.1.20 11:29

"סטריאוטיפי" של אנסבל ציפורלה: 16.01.20 

קרנבל תיאטרון שמח ופרוע בלי התחלה, אמצע או סוף, כמו שרק חברי אנסמבל ציפורלה יודעים לעשות.
"סטריאוטיפי" הוא המופע החדש והחמישי של האנסמבל, המציג פאזל של פיסות מציאות המתפרקות ונבנות מחדש בדרך מצחיקה ומקורית.

באמצעות סדרת מערכונים תיאטראליים, סיטואציות מוכרות מקבלות פרשנות מיוחדת וסיפורים אישיים של השחקנים מתערבבים עם שינויים תרבותיים ותופעות חברתיות שמעסיקות את כולנו.

הקצב המסחרר בו חברי ציפורלה נעים בין מצב אחד לשני, מדמה את החיים הסוערים של כולנו בהם. הכל משתנה, מתפתח, מחליף צבעים, משנה צורה ובכל רגע משהו מפתיע קורה. צופים, שחקנים, אפילו הפודיום – כולם שותפים לחגיגה.

משחק, בימוי, כתיבה: גל פרידמן, לוטוס אתרוג, תומר נהיר פטלוק, תמרה קליינגון, אפרת אביב, גיה גורביץ', עמרי דורון ובן פרי.

טריילר

לרכישת כרטיסים

ציפורלה. קרדיט עיצוב: אדר דבי

ציפורלה. קרדיט עיצוב: אדר דבי


"סוס אחד נכנס לבר": 18.01.20 

ההופעה של דובל'ה ג'י, אומן בגיל העמידה, במרתף באזור התעשייה של נתניה, הוא הכל פרט למופע סטנדאפ סטנדרטי. דובל'ה, אותו מגלם השחקן דרור קרן, חוגג ביום המופע את יום הולדתו ומבחינתו זה המופע האחרון של חייו וכבר אין לו מה להפסיד – הוא עובר במהירות בין הומור שחור לסאטירה ארסית, קטעים מהעבר וזיכרונות הנשזרים בהווה ברגעים דרמטיים, אהבות ובגידות, געגועים וחרטה ועורך חשבון נפש נוקב.

בקהל יושבים שני חברי ילדות שלו. את אחד מהם הוא הזמין, שופט בדימוס אותו פגש בפעם האחרונה בגדנ"ע לפני 40 שנה. השנייה, אשה תימהונית, שמצליחה לטלטל את דובל'ה בנוכחותה.

ההצגה מספקת קטעים קומיים וטרגיים, לצד רגעים דרמטיים המתארים את סיפורו של דובל'ה כבן לניצולי שואה, אשר יחד חוברים לסיפור חייו של האומן ומציבים מראה שמשקפת אנושיות מורכבת.

ההצגה בוימה על ידי דרור קרן בהשראת מיכה לוינסון ז"ל, מבוססת על רב המכר של הסופר של דוד גרוסמן, שזכה בפרס "מאן בוקר" הבינלאומי. לצידו של דרור קרן מופיעים איה גרניט- שבא, יגאל זקס, יוסי ירום. 

לרכישת כרטיסים


"מכתב לנעה": 20-22,25.1.20 

דרמה משפחתית ישראלית המספרת על נעה, אלמנת מלחמה בעשור הרביעי לחייה, החיה בגפה כבר 15 שנים. היא מפרנסת את עצמה ואת שני ילדיה מהוצאת ספרים שירשה מבעלה, שנהרג במלחמת לבנון מאש כוחותינו.

כשנעה יוצאת לטיול במדבר יהודה היא פוגשת באמנון, מדריך בחברה להגנת הטבע, ומתאהבת בו למורת רוחם של בניה – אורי המשרת בקורס טיס ויותם נער בן 16.

הבנים, המנסים בכל כוחם למנוע את כניסתו של אמנון לחיי משפחתם, חוקרים את עברו וחושפים סוד הקשור להיותו טיס קרב בעברו שנלחם באותו קרב בו נהרג אביהם.

הסיפור הולך ומסתבך כאשר עולות תהיות האם המידע שאספו הבנים הוא האמת לאמיתה, כשבמקביל נעה נקרעת בין אהבתה לבניה, אהבתה לאמנון והרצון שלהם לבנות חיים חדשים.

את ההצגה ביים נתן דטנר ומשתתפים בה השחקנים: מיכל ינאי, אוהד קנולר, דניאלה דלין, גל גולדשטיין ועמית ברנר.

לרכישת כרטיסים

מכתב לנעה. צילום: יוסי צבקר

מכתב לנעה. צילום: יוסי צבקר


"איך לקום מהכיסא": 26.01.20

איך לקשור עניבה? איך אופים עוגת טורט? איך לאפר עיניים לנשף? את מה שפעם היינו שואלים בני משפחה או חברים, היום אנחנו מחפשים ביוטיוב.

ההצגה היא למעשה אוסף של מערכוני יוטיוב אנושיים המציבה מראה על חיי האינסטנט של כולנו, בעיקר של מי שמחפשים תשובות ופתרונות מהירים ברשת, מעלים סרטונים כדי לצבור "לייקים" ומחפשים את הדרך אל האושר גם מחוץ למסכים.

את ההצגה הצעירה והחדשנית, בהשראת סרטוני How TO מיוטיוב, יצרו הבימאית רוני ברודצקי בהשתתפות "החיפאית", אנסמבל השחקנים הצעירים היוצרים של תיאטרון חיפה.

לרכישת כרטיסים

איך לקום מהכסא. צילום: רדי רובינשטיין

איך לקום מהכסא. צילום: רדי רובינשטיין


עידן ניידיץ' סטנדאפ 30.01.20

אחרי ש"שבר" את הרשת עם אלפי סטטוסים וסרטונים, הסטנדאפיסט עידן ניידיץ' כובש עכשיו גם את הבמות. ניידיץ' הוא פרסומאי ביום וסטנדאפיסט בלילה, ומי שאפשר להכתירו כאחד הישראלים המשעשעים ביותר בפייסבוק ובאינסטגרם.

מופע היחיד של ניידיץ' הוא מקורי, מרענן וקורע מצחוק, בו הוא משתף את הקהל בחייו כבעל, אבא של רוני ועומר, ילדותו וגם אנקדוטות מחיי היום-יום שלו, אבל כאלה שמוכרות לכולנו.

לרכישת כרטיסים

עידן ניידיץ'. צילום: שריי עוז

עידן ניידיץ'. צילום: שריי עוז


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר