מקסים פלקושצ'נקו. לא תודה (צילום: ניר קידר)
מקסים פלקושצ'נקו. לא תודה (צילום: ניר קידר)

מקורביו של מקסים פלקושצ'נקו הציעו טרייד למכבי תל אביב

קשר הפועל חיפה, אשר מאוכזב מיחסו של המאמן ניר קלינגר, בירר עם הצהובים את האפשרות לכלול אותו בעסקה להעברתו של דור פרץ להפועל, אבל נדחה. וגם: חברת תלמה נסיעות מתכוונת לתבוע את הקבוצה. נחשו למה

פורסם בתאריך: 25.8.17 09:00

מקורבים לקשר הפועל חיפה מקסים פלקוצנקו ביררו מול מכבי תל אביב את האפשרות לכלול את השחקן בעסקה שבמסגרתה יעבור דור פרץ להפועל ופלקושצ’נקו יעשה את הדרך ההפוכה, אך בשל חוסר הבהירות באשר למעמדו של המאמן ג’ורדי קרויף התשובה היתה שלילית. פלקושצ’נקו זועם על היחס שהוא מקבל ממאמנו ניר קלינגר, שהתייחס להתנהלותו הספורטיבית וטען שבגללה היא לא מקבל את החולצה ההרכב הראשון. עם זאת, השחקן עשוי לפתוח בהרכב ביום שבת מול מכבי פתח תקוה, וזאת לבקשתם של רבים מאנשי המועדון שפנו בעניין לקלינגר.

ערכו של פלקושצ’נקו ירד מאוד לאחר העונה הקודמת. לדברי גורמים בהפועל, לאחר שפלקושצ’נקו השאיר כמעט לבדו את הפועל בליגה לפני שתי עונות, כץ יכול היה למכור אותו למכבי חיפה או למכבי תל אביב ביותר מחצי מיליון דולרים, אך אחרי העונה שעברה, שבה הוא מיעט לשחק והציג יכולת חלשה יתקשה כץ לקבל תמורתו אפילו חצי מיליון שקל.

בעניין אחר, חברת תלמה נסיעות טוענת כי הפועל חייבת לה 40,000 שקל זה כשנה, ובשל כך היא מתכוונת להגיש תביעה משפטית נגד המועדון. תלמה הטיסה לארץ את הזרים של הפועל בקיץ שעבר, ולטענתה כל ניסיונותיה לגבות את כספה כשלו. דובר הפועל נועם רגב סירב להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר