ניר מרגלית. "אין לי ספק שעשו לי את זה בגלל שהכחשתי מעורבות בתקרית מול מכבי תל אביב"
ניר מרגלית. "אין לי ספק שעשו לי את זה בגלל שהכחשתי מעורבות בתקרית מול מכבי תל אביב"

אוהד הפועל הורחק לחודש מהמגרשים: "לא עשיתי כלום"

האוהד ניר מרגלית, שהואשם על ידי מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג כי הוא זה שהשליך את הכוס לעבר הקוון במשחק מול מכבי תל אביב, הורחק לחודש ממשחקי הקבוצה. מרגלית: "אמרו לי שזה בגלל הסתה לאלימות ברשתות החברתיות"

פורסם בתאריך: 24.12.17 12:25

האם הפועל חיפה מנהלת מאבק אמיתי באוהדים מתפרעים או סוגרת חשבון עם אוהד שהואשם על ידי ראשי המועדון בהשלחת כוס לעבר הקוון במשחק מול מכבי תל אביב למרות שזה טוען כי הוא כלל לא נכח במשחק.

האוהד ניר מרגלית, שהואשם על ידי מנכ"ל הפועל אורן שטרלינג כי הוא זה שהשליך את הכוס, ובעקבות כך ספגה הקבוצה קנס בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, הגיע אתמול (שבת) למשחק מול מכבי פתח תקוה (0:2) באיצטדיון העירוני, אך עוכב בכניסה על ידי המשטרה והורחק לחודש ממשחקי הקבוצה.

 

 

מרגלית: "בכניסה לאיצטדיון באו אלי שני שוטרים ואמרו לי שאני מעוכב. שאלתי על מה, והם אמרו לי שזה בגלל הסתה לאלימות ברשתות החברתיות. לאחר חקירה הודיעו לי שאני מורחק לחודש ממשחקים של הפועל ושבזמן המשחקים אני חייב להתייצב בתחנת משטרה".

מרגלית טוען כי הוא מעולם לא קרא לאלימות: "לא עשיתי כלום. אין לי ספק שעשו לי את זה בגלל שהכחשתי מעורבות בתקרית מול מכבי תל אביב. בכלל לא הייתי במשחק הזה, ולמרות זאת הואשמתי על ידי שטרלינג בהשלכת הכוס".

דובר הפועל נועם רגב מסר בתגובה: "משטרת חיפה עדכנה אותנו כי הורחק אוהד ל-30 יום בגין הסתה ברשת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שטרלינג יוסף

    הייתי במשחק מול מכבי תל אביב היו קבוצה של נוער בגיל 12-1 עם תילבשת של הפועל חיפה אחד הנערים זרק כוס של קולה שנפלה במגרש אני ועוד מבוגרים צעקנו על קבוצת הנערים הקון ראה ודווח אף אחד לא ירק על הקון זה שקר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר