יעקב שחר. מישהו פה לא באמת רוצה להתחרות (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. מישהו פה לא באמת רוצה להתחרות (צילום: צלמוס)

אני לא חידשתי מנוי. ואתם?

פורסם בתאריך: 19.6.19 07:39

נראה שהנהלת מכבי חיפה איבדה את הבושה. האוהדים הפכו ללקוחות, הסמל הפך למותג והשאיפות הספורטיביות הפכו ליעדי מכירה. אחרת, אין לי דרך להבין את ההתנהלות העצלה של מכבי.

דווקא אחרי שהקבוצה הגיעה לאירופה, הכשירה כמה צעירים והחזירה את הקהל, מגיעה הרגרסיה העצובה הזאת. הקבוצה סובלת מחוסר עצום בברק ובשחקני מפתח, והיא מזכירה יותר התנהלות של מכבי שעריים (ויסלחו לי בשעריים). מחכים לתשובה מטאלב טוואטחה, מוותרים על בירם כיאל, מתחננים לתשובה משון וייסמן ומוותרים על קרים פריי כאילו ראינו שחקן דומה לו בשנים האחרונות.

ואם כל זה לא מספיק, אז מכבי שמה כעת את כל יהבה על "טרייד ענק" עם בני יהודה שבמסגרתו יעברו דולב חזיזה ויובל אשכנזי לחיפה תורת עמית זנטי. שלא יהיו טעויות – שני השחקנים מהשכונה הם לא שחקנים גרועים, אבל בטח שהם גם לא כאלה שיצטרפו לסגל הירוק על תקן של כוכבים. עוד שחקנים בינוניים עם פוטנציאל מסתורי.

ומה לגבי ג'ורג' מנדז'ק? במכבי חושבים שהוא לא שווה את סעיף השחרור שלו שעומד על 500,000 יורו, אבל אם הוא יהיה שחקן חופשי הם ירצו לראות אותו בקבוצה. הגיע הזמן שתפסיקו עם הפארסה הזאת ותחליטו – הוא טוב למכבי או לא?

 

 

אני באופן אישי לא חידשתי את המנוי ואני ממליץ גם לחברי לא לחדש. מכבי שלנו היא קבוצה תחרותית ושאפתנית, כזאת ששווה את האוהדים שלה. אבל מכבי של יעקב שחר נמצאת היום במצב שאין לה אפילו סגל למחנה אימון. מכבי של שחר היא חלום בלהות כבר יותר מדי שנים.

גם חסידיו הגדולים ביותר של הנשיא כבר מבינים שכנראה מישהו פה לא באמת רוצה להתחרות. ככל שחולף הזמן גם האופטימיים שבאוהדים משתכנעים שאין מה לעשות מלבד לחכות לבעלים חדשים ולניקוי אורוות. שעד אז אנחנו פשוט לא רלוונטיים. עצוב.

וד"ש למשה חוגג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. איציק

    כל מילה בסלע הכל נאמר בצורה רהוטה ונכונה יעקב צריך לשחרר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הדברים שלך לא מסתדרים אם העובדה ש7 אלף מנויים רכשו כבר

  3. אוהד אמיתי

    אתה לא אוהד אמיתי ובגלל זה אתה רושם שטויות, צריך להגיד המון תודה ליענקלה על כל שנה שממשיך להשקיע בקבוצה, רק בינואר השקיע את כל מה שאתה לא תרוויח כל החיים שלך, תלמד לתת כבוד ותלך לחפש לך קבוצה אחרת.

    נ.ב.

    יותר אוהדים חידשו מכל שנה אחרת, משעמם לכם בתקשורת אז אין על מה לרשום אז רושמים שטויות, אם כל מסע ומתן היה מתפרסם הייתם אומרים ששכונה, העיקר להגיד דברים רעים.

  4. אוהד שפוי

    כשמחתימים מהר מידיי זה לא טוב כי קונים חתול בשק.
    במקום שתגיד כל הכבוד יענקלה ,ההחתמות של ינואר שהצילו את הקבוצה מלרדת ליגה עם שחקנים על הנייר של מקום 2-4
    בחרת לרשום בדרך כפוית טובה.
    אין ספק שהשנה יש עיכוב בהחתמת זרים וכאלה צריך לחפש כבר כמה חודשים לפני,אבל אני מקווה שבקרוב מאוד עם החתמות חדשות תרשום כתבת התנצלות
    ודרך אגב ,זרים זו לא ערובה להצלחה…מעדיף צעירים שישרפו את הדשא מאשר שכירי חרב
    אס שלא יעבדו עליכם..

  5. ירוק בדם

    כל עוד אין מי שיקח את הקבוצה ויתחייב לסכומים ששחר שם אין לנו שום סיבה לבוא ולהתלונן ברור שאפשר להעביר ביקורת על טעויות שנעשו אבל מכאן ולגרום ששחר יעזוב הדרך ארוכה ואני מקווה שכל הילדים שיושבים בצפוני יתחילו להפנים את זה והמחאות שלהם גם אם יש בהם משהו מוצדק מתחילות להיות מוגזמות אני חידשתי מנויים כי האהבה לקבוצה מעל הכל .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר