ברק בכר חוגג עוד אליפות בבאר שבע. המאמן הבא של מכבי? (צילום: ניר קידר)
ברק בכר חוגג עוד אליפות בבאר שבע. המאמן הבא של מכבי? (צילום: ניר קידר)

כי בלבול פשוט לא מתאים

מרקו בלבול הוכיח שמכבי חיפה גדולה עליו. רק מלחשוב על מה שברק בכר יכול לעשות במכבי מקבלים צמרמורת. כי זה מה שרוצים האוהדים - לחוש שוב, אחרי תשע שנים שחונות, את הצמרמורת הזו

פורסם בתאריך: 13.2.20 09:55

מכבי חיפה עלתה למשחק מול בית”ר ירושלים כמו שהיא עלתה למשחקים מול הפועל רעננה והפועל כפר סבא. כשהכסף מונח על השולחן ואפשר לצמצם את הפער משחקניו של ולדימיר איביץ’, השחקנים של מרקו בלבול משחקים בפחד משתק, באפאטיות מרגיזה, בקיבעון שיטתי ובאפס יצירתיות – אותן התכונות בדיוק שמאפיינות את המאמן שלהם.

בלבול פשוט לא מתאים למכבי חיפה. איפה האדישות שלו ואיפה הטירוף של 7,000 ירוקים ביציעים הקפואים בטדי? אז נכון, בשנה שעברה הוא לקח קבוצה מרוסקת והצעיד אותה לצמרת (אם אפשר לומר על הפרש של 31 נקודות מהמקום הראשון צמרת), אבל כדי לעשות עוד צעד אחד קדימה, כדי להניף את הצלחת, מכבי צריכה על הקווים מאמן הרפתקן, מאמן חדשן, מאמן שיפחיד את היריבה, שיטריף את השחקנים ושהם ישחקו בשבילו.

 

 

במילים אחרות – מכבי צריכה את ברק בכר. לא יקרה כלום אם יעקב שחר ימחל על כבודו וילמד מאחרים. מאלונה ברקת למשל. היא לא התביישה לומר יפה שלום לאלישע לוי אחרי שהפך את הפועל באר שבע לגורם מרכזי בכדורגל הישראלי והוביל אותה למקום השני בליגה ולגמר גביע המדינה, ולהביא במקומו את בכר כדי שזה יביא לה את התואר. ובכר הביא לה אליפות אחרי 40 שנה במדבר. ואז עוד אחת. ועוד אחת.

רק מלחשוב על מה שבכר יכול לעשות במכבי מקבלים צמרמורת. כי זה מה שרוצים האוהדים – לחוש שוב, אחרי תשע שנים שחונות (עשר, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי), את הצמרמורת הזו.

יענקל’ה, רק בשבילם תרים לו טלפון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אבירם

    אלה הבלים של מי שלא רואה ששחר הוא הבעיה.. בלבול הביא את ההרכב הנוכחי של מכבי למקום הגבוה ביותר שהוא יכול להגיע- מקום שני, למרות שחר. מכבי ת"א טובה בהרבה. בניגוד למה שאוהדים חושבים, הרכש הכי מוצלח של הקבוצה היה השוער כהן וחזיזה. וילדסחוט ושירי הם שחקנים של מצבי רוח (ושירי כבר חודשיים בדכאון), סינסברי הוא לא רע אבל לא הרבה מזה. אשכנזי טוב אבל מאוד מוגבל. בסך הכל עם בלמים ומגינים לא ראויים לאליפות, חלוץ בטלן ואלים ששונא להתאמן וחושב שמגיע לו הרכב ראשון. ואת מי שחר הביא כחיזוק לקבוצה בינואר? שני מחליפים. אל תבוא בטענות חמרקו. מגיע לו צל"ש.

  2. חיפה

    אם מכבי חיפה רוצה להתקדם >> שיחליפו את שם האיצטדיון.

    סמי – סרטן – עופר >> מביא נאחס למכבי.

  3. חיפאי

    בגלל כתבות כאלה אתם נהיים עיתון פחות ופחות רלוונטי.
    הקהל חושב שאתם דוחים. אני בינהם.

  4. תשובה לחיפאי

    אז מה אתה מחפש פה? לך תקרא את one. הרי שם נמצאים כתבי החצר ומלקקי התחת של הבוס הגדול ושם תוכל לקרוא איזה מועדון מושלם ונהדר אתה אוהד.

  5. עס

    עם כל הכבוד זו לא ביקורת אלא פשוט לשון הרע.
    גם למאמן מכבי חיפה יש זכות לשם טוב.
    המטרה (קליקים) לא מקדשת את האמצעים.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי להביא את בכר שיעבוד ביחד עם מרקו כמו בנתניה שיש את ברדה ואת ההוא עם העיינים הכחולות

  7. אילן

    הכתבים בכולבו אוהדים את הפועל חיפה הם רוצים לראות
    את מכבי חיפה נעלמת מהכדורגל בארץ ימותו הקנאים האדומים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר