מירון חירותי, לאה פולונסקי, גל סידי ויהונתן קופלב. אף אחד לא ייחל למספר כזה של מדליות (צילום: אגודת מכבי חיפה)
מירון חירותי, לאה פולונסקי, גל סידי ויהונתן קופלב. אף אחד לא ייחל למספר כזה של מדליות (צילום: אגודת מכבי חיפה)

50 מדליות לשחייני מכבי באליפות החורף

הירוקים השיגו 21 מדליות זהב, 12 מדליות כסף ו-17 מדליות ארד, קבעו חמישה שיאי גילאים ושיא אגודות, וסיימו את התחרות במקום השני הכללי

פורסם בתאריך: 5.1.18 13:02

שחייני מכבי חיפה זכו בלא פחות מ־50 מדליות באליפות החורף של ישראל בבריכות קצרות (25 מטר) שהתקיימה השבוע במכון ווינגייט ושנעלה את שנת 2017.

את מכבי ייצגו בתחרות בין השאר יהונתן קופלב, מירון חירותי, לאה פולונסקי, רוני פולנסקי, דוד גרצ’יק, מקסים ציפרוב, עמית יעקבי, הילה ילין, אלה פרידמן, אדם מראענה ואריאל קורובוב. במחלקת השחייה של האגודה קיוו למספר דו ספרתי של מדליות, וגם הם הופתעו מאוד מהמספר הגדול של המדליות שבהם זכו השחיינים.

 

 

בסך הכל השיגו הירוקים 21 מדליות זהב, 12 מדליות כסף ו־17 מדליות ארד. השחיינים קבעו חמישה שיאי גילאים ושיא אגודות במשחה השליחות 4X50 מטר מעורב לבנות עד גיל 18 (רוני קלט, פולנסקי, פרידמן וגל סידי). ההישגים הובילו את המחלקה לזכייה במקום השני בקטגוריית הנוער (בנים), במקום השלישי בקטגוריית הבוגרים (גברים) ומקום השני הכללי.

מנהל מחלקת השחייה של מכבי חיפה חנן שטרלינג: “למכבי יש שחיינים מעולים שמשקיעים מזמנם וממרצם ומגיעים להישגים מרשימים ביותר. כיום מכבי היא יצואנית השחיינים מספר אחת לנבחרות ישראל השונות, ועל כך גאוותנו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר