סמלה של מ.ס רובי. ההתאחדות לכדורגל אינה מכירה בו
סמלה של מ.ס רובי. ההתאחדות לכדורגל אינה מכירה בו

אזהרה אחרונה: ההתאחדות לכדורגל עוקבת אחרי מ.ס רובי

תובע ההתאחדות לכדורגל עו”ד ניר רשף שלח מכתב התראה לעמותת עיר הפועלים והבהיר לה כי אם המועדון ימשיך להחזיק בסממנים של מרכז הפועל הוא ייענש בחומרה. היום יהיה זמן האמת של המועדון

פורסם בתאריך: 2.2.18 09:32

תובע ההתאחדות לכדורגל עו”ד ניר רשף שלח מכתב התראה חריף לעמותת עיר הפועלים והבהיר לה כי אם מ.ס רובי חיפה תמשיך להחזיק בסממנים של מרכז הפועל יוענש המועדון בחומרה, ובייחוד הקבוצה הבוגרת שנאבקת על העלייה לליגה הלאומית.

לפני שבועיים הודיעה ההתאחדות לעיר הפועלים כי עליה להסיר כל סממן של מרכז הפועל. העמותה ביקשה אורכה של 14 ימים לצורך היערכות, ותוקף האורכה פג היום (שישי). בהתאחדות מציינים כי לאורך כל העונה, למרות הזהרות חוזרות ונשנות, שולח המועדון הודעות רשמיות תחת השם הפועל רובי שפירא חיפה ומפעילים דף פייסבוק רשמי תחת אותו השם.

 

 

בהתאחדות מציינים כי רשף מצפה ששחקני הקבוצה יעלו למשחק היום נגד הפועל הרצליה עם מדים שלא נושאים את סמל הפועל ואת השם הפועל רובי. כמו כן יבחן תובע ההתאחדות את ההודעה הרשמית על המשחק ואת דף ההרכב שיחולקו לעיתונאים בציפייה שגם מהם יימחק השם הפועל.

יצוין כי מרכז הפועל אישר למועדון לשאת את שם המרכז, אך ההתאחדות הבהירה שהיא אינה כפופה להחלטות המרכז וכי ברישומים שלה נקרא המועדון מ.ס רובי שפירא חיפה והוא אינו רשאי לשאת את השם הפועל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר