ד”ר עינת קליש רותם. מסתמכת על תקנון חלוקת התמיכות של משרד הספורט (צילום: צחי אוסטרובסקי)
ד”ר עינת קליש רותם. מסתמכת על תקנון חלוקת התמיכות של משרד הספורט (צילום: צחי אוסטרובסקי)

קליש רותם דורשת להגדיל ב־20 אחוז את ההקצבות לספורט הנשים

פרשת התמיכות העירוניות לספורט שנחשפה ב”כלבו - חיפה והצפון” מסרבת להסתיים: המועמדת לראשות העיר ד"ר עינת קליש רותם מבקשת הסברים על חלוקת הכספים לקבוצות הנשים

פורסם בתאריך: 14.7.18 13:45

הפרסום הבלעדי ב”כלבו – חיפה והצפון" על התמיכות שהעניקה עיריית חיפה לקבוצות שלא היו זכאיות להן ממשיך לעורר הדים. בעקבות הפרסום הגישה יו”ר סיעת חיים בחיפה ד”ר עינת קליש רותם שאילתא לראש העיר יונה יהב בדרישה לקבל הסברים על חלוקת הכספים לקבוצות הנשים.

קליש רותם דורשת להגדיל ב־20 אחוז את ההקצבות שמוענקות לספורט הנשים, וזאת בהסתמך על תקנון חלוקת התמיכות של משרד הספורט המאושר על ידי משרד המשפטים. על פי התקנון, אשר מופיע בילקוט הפרסומים של משרד הספורט, בסעיף 7 העוסק בתוספת עידוד לספורט נשים נכתב: “קבוצות ספורט נשים זכאיות לתוספת של 20 אחוז על הניקוד שצברו”.

בתקנון הקריטריונים לחלוקת כספים של העירייה לשנת 2018 נכתב בסעיף ב’ העוסק בשיטת הניקוד כי היא “מבוססת על השיטה שבה משתמשת המועצה להסדר הימורים (הטוטו)”. לפי שיטה זו זכאיות קבוצות הנשים להעדפה, אך בפועל התמיכות לקבוצות גברים ונשים באותה קטגוריה הן זהות.

 

 

עם זאת, נראה כי העירייה לא תגדיל את הסכום הכולל של התמיכות שעומד על ארבעה מיליון שקל, ואם דרישתה של קליש רותם תתקבל יקטנו התמיכות לקבוצות הגברים.

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: “מדובר בשיטת ניקוד שזהה לזו של הטוטו ולא שיטת התקצוב. יש לשים לב לשוני”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר