נאור שרון. יעבור לטייק אוויי? (צילום: צלמוס)
נאור שרון. יעבור לטייק אוויי? (צילום: צלמוס)

שרון נעדר מהמשחק מול מוצקין. הסיבה: נחתך מקולפן

שעות אחדות לפני משחקה של הפועל חיפה מול מכבי קרית מוצקין פצע את עצמו כוכב הקבוצה בזמן הכנת ארוחה וקיבל טיפול רפואי. ובמכבי חיפה: ג'ף רוזן הקפיא את צירופו של עוזר המאמן דניאל סאואנה. בינתיים

פורסם בתאריך: 17.1.19 08:50

הפועל חיפה הפסידה ביום שלישי בבית למכבי קרית מוצקין בתוצאה 84:80, אבל הסיפור של המשחק היה כוכב הקבוצה נאור שרון שלא היה בסגל של המאמן עופר רחימי. שרון הגיע למפגש של הקבוצה לפני המשחק כאשר כף ידו חבושה וסיפר למאמנו ולחבריו כי בזמן הכנת ארוחה בביתו הוא השתמש בקולפן חד, פצע בצורה קשה כמה מאצבעותיו ופנה לטיפול רפואי שבו נחבשה ידו. בשל כך נמנע ממנו להשתתף במשחק.

בעקבות ההפסד ירדה הפועל למאזן של שבעה ניצחונות ושמונה הפסדים והיא מדורגת במקום השביעי בטבלה.

 

 

מכבי חיפה, שהפסידה במחזור הקודם בבית לאליצור יבנה (72:66) יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן/גבעתיים וחזרה עם ניצחון קל בתוצאה 67.83. המאמן ברק פלג יכול בשלב זה להיות רגוע מעט יותר, שכן בעקבות הניצחון קיבל הבעלים ג’ף רוזן את התנגדותו למינויו של דניאל סאואנה לעוזרו, ולפחות בשלב זה הוונצואלי שחזר בשבוע שעבר לארץ לא יונחת על ראשו. במועדון מספרים שגורמים במערכת התייצבו לצדו של פלג ודרשו מרוזן לא למנות את סאואנה בטענות שעוזר המאמן גרם בעבר נזק רב לקבוצה ושמינויו יפגע לא רק במעמדו של פלג כמאמן ראשי אלא גם במעמדו של עוזר המאמן הראשון תומר שטיינהאור.

מכבי מדורגת כעת במקום הרביעי עם מאזן של תשעה ניצחונות ושישה הפסדים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר