המזנון באיצטדיון קרית חיים. מי מאיים על מי?
המזנון באיצטדיון קרית חיים. מי מאיים על מי?

הפועל דורשת מהאחים גבאי 450,000 שקל על הפעלת המזנון

במכתב שנשלח לאחים אפרים וחיים גבאי דורשת הפועל חיפה גם את עזיבת המזנון במתחם קרית חיים לאלתר. מקורביו של אפרים גבאי: “ניסיון לא מוצלח להלך עליו אימים”

פורסם בתאריך: 14.3.19 08:32

הפועל חיפה שלחה באמצעות משרד עורכי הדין אלרואי מנור אנגלרד מכתב למנכ”ל המועדון לשעבר אפרים גבאי ולאחיו חיים גבאי ובו דרישה לתשלום של 450,000 שקל בגין שימוש במזנון שמפעיל חיים גבאי במתחם קרית חיים ולעזיבתו את המקום לאלתר. במכתב נטען כי גבאי מחזיק במזנון במשך 12 שנה, שבהן הוא לא שילם דמי שכירות ולא השתתף בהוצאות הארנונה, החשמל והמים, וכי במשך שנים הילכו האחים גבאי אימים על המועדון, אך זה החליט לא להיכנע עוד למסכת האיומים.

מקורביו של אפרים גבאי טוענים כי מדובר בניסיון לא מוצלח להלך עליו אימים ולקזז את הכסף שהפועל תפסיד בתביעה שהוא הגיש נגד המועדון בגלל פיטוריו. כמו כן טוענים המקורבים של המנכ"ל לשעבר כי המזנון הופעל זמן רב לפני שיואב כץ רכש את המועדון ואפילו לפני שגבאי מונה לתפקיד מנכ"ל הפועל. עוד נטען כי ההסתדרות במרחב חיפה, שהיא בעלת הקרקע, הסכימה להפעלתו של המזנון על ידי אחיו של גבאי.

בכיר בהסתדרות כינה את דרישתה של הפועל “מגוחכת” והוסיף: “החנות נמסרה למשפחת גבאי על ידי ההסתדרות כדין, והטענה של הפועל היא הזויה. בימים הקרובים נספק תצהירים והוכחות שיאשרו את העברתו החוקית של המזנון לידי משפחת גבאי”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אהרון

    הכץ הזה פשוט הזוי, הוא כנראה אוהב בתי משפט, שגבאי וההסתדרות יתבעו אותו על הוצאת דיבה וניסיון להוציא כספים שלא כדין. הקיוסק שייך להסתדרות, הקמצן הזה מנסה בכל דרך איףףףף בלתי נסבל

  2. מספיק

    סוף לברדק הגיע הזמן שיעשו סדר בהפועל
    הכץ לטרור של " החבורה"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר