גבריאל תמאש בבית המשפט. בהפועל לא רואים סיבה לשחררו (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש בבית המשפט. בהפועל לא רואים סיבה לשחררו (צילום: ניר קידר)

“תמאש לא נראה שיכור, ולכן לא ביקשנו ממנו לא לנהוג”

אמיר הברפלד, נציג הבעלים של הפועל חיפה, טוען כי לא ניתן היה להבחין בשום דבר חריג בתום חגיגת יום ההולדת שלאחריה נתפס הבלם הרומני גבריאל תמאש בחשד שנסע במהירות מופרזת כשהוא שיכור

פורסם בתאריך: 3.4.19 15:28

“גבריאל תמאש לא נראה שיכור. הוא נראה כאחד האדם, ולכן לא ביקשנו ממנו לא לנהוג” – כך אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” נציג הבעלים של הפועל חיפה אמיר הברפלד על אירועי אותו הערב שבו נתפס הבלם הרומני של הקבוצה על ידי המשטרה בחשד שהוא נוהג בשכרות במהירות של 205 קמ”ש. “אורן שטרלינג הזמין את תמאש ואותי למסעדה, ולאחר הארוחה יצאנו כל אחד לביתו”, המשיך הברפלד, “הוא נתפס במכשיר ינשוף אבל אנחנו לא יכולנו להבחין בדבר”.

כזכור, תמאש שהה במעצר במשך שישה לילות ושוחרר למעצר בית רק ביום שני לאחר שארבעה מעובדי המועדון ושני אוהדים התחייבו לשמור עליו בביתו 24 שעות ביממה והפקידו לשם כך ערבות של 25,000 שקל.

 

 

הברפלד: “הוא יודע שהוא טעה ושהוא ישלם על כך בבית המשפט. אנחנו חייבים לפעול בדרכים חינוכיות כדי ללמד כיצד לא להתנהג בכביש. לתמאש יש חוזה בהפועל ואנו לא רואים סיבה לשחררו”.

בינתיים פועלים עורכי הדין של השחקן כדי לאפשר לו לצאת לאימונים ולמשחקים מביתו בשכונת פרס הסמוכה לאיצטדיון העירוני. במועדון יפעלו לקבלת סרטוני האבטחה של המסעדה כדי לבדוק אם ניתן לראות בהם את כמות השתייה שהוא צרך. תמאש זוכה לתמיכה גדולה של אוהדי הפועל, אך המשטרה מבקשת להחמיר איתו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר