רמי גרשון. אי אפשר להיפטר ממנו (צילום: שרון בוקוב)
רמי גרשון. אי אפשר להיפטר ממנו (צילום: שרון בוקוב)

בדרך החוצה? גרשון צפוי לפתוח מול מורה

למרות שמכבי חיפה כבר הודיעה לרמי גרשון שהוא משוחרר ורשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת, הבלם צפוי לפתוח בהרכב במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית

פורסם בתאריך: 4.7.19 09:26

רמי גרשון, אחד משחקני הרכש הכושלים בתולדותיה של מכבי חיפה, יקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו במוקדמות הליגה האירופית ובתחילת משחקי הליגה. כזכור, מכבי כבר הודיעה לגרשון כי הוא משוחרר ורשאי לחפש קבוצה חדשה, אך בכל זאת אפשרה לו, כמו גם לאליסון דוס סנטוס שנמצא בסטטוס דומה, להתאמן עם חבריו ולצאת למחנה האימונים.

במחנה גילה גרשון יכול טובה ושותף בשני משחקי האימון שקיימה הקבוצה, וכעת ייתכן שהוא אף יפתח בהרכב ביום חמישי הבא במשחק הביתי מול מורה במוקדמות הליגה האירופית.

מכבי חייבת לבצע את הרישום של שחקניה לסיבוב המוקדמות הראשון עד הערב (חמישי). מבחינת אופ”א, הרישום יסתיים מחר בחצות, אבל משרדי ההתאחדות לכדורגל בארץ סגורים בימי שישי ולכן הפסידה מכבי יום. במועדון מעריכים כי למרות הרכש הדל אמורה הקבוצה לעבור את יריבתה הסלובנית ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השני, שם תמתין לה יריבה חזקה בהרבה – שטרסבורג הצרפתית. במכבי מקווים להגיע לסיבוב השני עם סגל חזק בהרבה שיכלול שחקנים זרים חדשים ולפחות שחקן ישראלי בכיר אחד.

 

 

אם מכבי תחתים בסופו של דבר את ג’ורג’ מנדז’ק, הוא לא יהיה בסגל לצמד המשחקים מול שטרסבורג. הסיבה: נבחרתו קמרון העפילה לשמינית גמר גביע אפריקה לאומות, וגם אם היא תודח הוא יזכה לחופשה. מנדז’ק ומכבי ממתינים להחלטתה של אופ”א בעניין עתידו בספרטה פראג הצ’כית, אך ההחלטה מתעכבת ומעמדו של השחקן לוט בערפל.

האנליסט של מכבי קובי מיכאלי עזב את הקבוצה ועבר לויטסה ארנהיים ההולנדית לאחר שנענה לבקשתו של המנג’ר של ויטסה מו אלאך.

לאחר צירופו של עוזר המאמן האנגלי פול גרובס, אל הצוות המקצועי הצטרף גם מאמן כושר אנגלי – ד”ר ניל קלארק, שעבד בעבר במנצ’סטר סיטי, בצ’רלטון, ברידינג, בווסטהאם ובצ’ינייאן ההודית ביחד עם גרובס.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר