טאלב טוואטחה. מכבי תתקפל? (צילום: ניר קידר)
טאלב טוואטחה. מכבי תתקפל? (צילום: ניר קידר)

מכבי שיפרה את הצעתה לטוואטחה

טאלב טוואטחה חזר לקבוצתו הגרמנית איינטרכט פרנקפורט, אך מאמנה הבהיר לו כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות. מכבי חיפה הגדילה את הצעתה לשחקן ל־350,000 יורו לעונה

פורסם בתאריך: 25.7.19 09:54

לאחר שלא הצליח למצוא קבוצה שתעמוד בדרישותיו הכספיות חזר טאלב טוואטחה לקבוצתו הגרמנית איינטרכט פרנקפורט, אך מאמנה הבהיר לו כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה שבפתח. במקביל העבירה מכבי חיפה למגן הצעה משודרגת, אבל הפערים בין הצדדים הם עדיין גדולים.

כזכור, טוואטחה דרש ממכבי חצי מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים, בעוד שמכבי הציעה לו 300,000 יורו לעונה. כעת, לנוכח המצוקה בעמדת המגן השמאלי שבאה לידי ביטוי בצמד המשחקים מול מורה הסלובנית, הוסיפה מכבי להצעתה עוד 50,000 יורו לעונה. בינתיים טוואטחה מסרב לרדת בדרישותיו גם במחיר של ישיבה ביציע באיצטדיונים בגרמניה, והוא בטוח שמכבי תציע לו בסופו של דבר סכומים קרובים לאלה שהוא דורש.

במכבי מאמינים שאם הקבוצה תעבור את שטרסבורג הצרפתית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית ותשחק בסיבוב המוקדמות השלישי מול יריבה נוחה בדמותה של לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית או ספרטק טרנבה הסלובקית, נשיא המועדון יעקב שחר יצרף את טוואטחה ושני זרים ברמה גבוהה במטרה להעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית, שיכניס לקופתו של המועדון סכומי כסף גבוהים.

בתוך כך, ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי 24 שעות לפני משחק הגומלין של מכבי בסלובניה מול מורה התקבלה החלטה לשלוח את המגן הימני ארנסט מאבוקה לניתוח חירום להסרת תוספתן בבית חולים מקומי. לאחר שמכבי הגיע למלון בסלובניה התפתל מאבוקה מכאבים ונשלח לבית החולים לצורך ביצוע בדיקות. הרופא שבדק אותו אבחן כי הוא סובל מפגיעה באפנדיציט והמליץ על ניתוח מיידי, שהיה משבית את השחקן לא רק מהמשחק מול מורה אלה גם מצמד המשחקים מול שטרסבורג הצרפתית.

לאחר התייעצות שערך הצוות הרפואי של מכבי קיבל מאבוקה תרופות להקלה מפני כאבים והוחלט להימנע למשך כמה שעות מהעברתו לניתוח כדי לבחון את השפעתן של התרופות. תוך זמן קצר חלפו הכאבים כמעט לחלוטין, ושמונה שעות לפני המשחק עבר המגן בדיקה נוספת שבה התברר כי הוא סובל מדלקת אך לא בפגיעה באפנדיציט. האופציה של הניתוח ירדה מהפרק, ומאבוקה אף פתח במשחק שהעלה את מכבי לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

 

ארנסט מאבוקה במשחק הגומלין מול מורה. כדורים הספיקו (צילום: צלמוס)

ארנסט מאבוקה במשחק הגומלין מול מורה. כדורים הספיקו (צילום: צלמוס)

 

 

בעניין אחר, בקשתו של ירדן שועה להצמיד לו את יגאל הלל כמאמן מנטלי אישי נענתה בחיוב, והילל יתחיל בקרוב לעבוד עמו.

בעקבות נחיתתו בארץ של השוער היהודי-אמריקאי ג’וש כהן התאפשרה השאלתו של עומרי גלזר לנס ציונה. כהן, שחתם במכבי לשנתיים, הגיע לחיפה בהמלצתו של הקפטן לשעבר דקל קינן ששיחק מולו במדי סקרמנטו מליגת ה־USL האמריקאית.

במכבי מאוכזבים מיכולתו של מקסים פלקושצ’נקו, וגם השחקן עצמו אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה. חבריו מספרים כי הוא כועס על כך שכמעט בכל משחק שבו הוא משחק הוא מוחלף על ידי המאמן מרקו בלבול ולא זוכה לדקות משחק מלאות כדי לחזק את ביטחונו.

מכבי כבר רשמה הפסד כספי של 700,000 שקל בעקבות ההדחה מגביע הטוטו לאחר שהפסידה בבית להפועל באר שבע בתוצאה 1:0 ברבע הגמר של המפעל. עלייה לחצי הגמר מזכה כל קבוצה במענק של 700,000 שקל. מנגד, ההעפלה לשלב המוקדמות השני בליגה האירופית זיכתה את מכבי במענק של 250,000 יורו מאופ”א.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי

    רודפים אחריו כאילו הולכים להחתים מגן ברמה של פאולו מלדיני או לפחות רוברטו קרלוס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר