ההפגנה של כדורסלניות מכבי חיפה. דורשות יותר (צילום: אגודת מכבי חיפה)
ההפגנה של כדורסלניות מכבי חיפה. דורשות יותר (צילום: אגודת מכבי חיפה)

המרוויחה הגדולה מהמאבק של קבוצת הנשים בכדורסל – מכבי XT

בעקבות החלטה של ועדת התמיכות העירונית להעניק לקבוצת כדורסל הנשים של מכבי חיפה תמיכה בסך של 120,000 שקל, תקבל אלופת המדינה בכדורעף מכבי XT חיפה סכום דומה

פורסם בתאריך: 3.8.19 11:13

אלופת המדינה בכדורעף נשים מכבי XT חיפה היא המרוויחה הגדולה מהמאבק שמנהל אילן בק, יו”ר מחלקת הנשים בכדורסל של מכבי חיפה, להגדלת התמיכה העירונית בקבוצת הבוגרות, שהעפילה בתום העונה החולפת לליגת העל.

בעקבות הלחץ שהפעיל בק החליטה ועדת התמיכות העירונית להעניק לקבוצת הנשים בכדורסל מענק עלייה בסך של 200,000 שקל ותמיכה עירונית בסך של 120,000 שקל.

בעקבות התמיכה העירונית שאושרה לקבוצת הכדורסל הוחלט להשוות את התמיכה של קבוצת הכדורעף לזו של קבוצת הכדורסל, ומכבי XT תזכה ב־120,000 שקל במקום 60,000 שקל שהוענקו לה בעונה שעברה.

 

 

כזכור, קבוצת הכדורסל כלל לא היתה אמורה לקבל תמיכה בעונה הקרובה מכיוון שהיא לא הופיעה ברישומי התמיכות. אלא שבק לא הסתפק בסכומים שאישרה לו ועדת התמיכות, וביום שני בצהריים הוא ארגן הפגנה ברחבת בניין עיריית חיפה בדרישה שראש העיר עינת קליש רותם תורה להעניק לקבוצה סיוע כספי גדול יותר. בהפגנה השתתפו שחקניות הקבוצה והקבוצות הצעירות של מכבי, כאשר אל המפגינים והמפגינות הצטרפה חברת מועצת העיר חדוה אלמוג.

בק מאיים כי אם העירייה לא תגדיל באופן משמעותי את תמיכתה בקבוצה הוא יפסיק את פעילותה ויסגור אותה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר