עידן נחמיאס. שווה מיליון יורו? (צילום: שרון בוקוב)
עידן נחמיאס. שווה מיליון יורו? (צילום: שרון בוקוב)

מכבי מנהלת משא ומתן לרכישתו של נחמיאס

במכבי חיפה מוכנים לקבל את דרישתו של הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שירצקי לרכוש את הבלם עידן נחמיאס ולהשאילו לקרית שמונה עד תום העונה. הבעיה: המחיר

פורסם בתאריך: 8.8.19 11:12

מכבי חיפה מנהלת משא ומתן עם עירוני קרית שמונה על רכישתו של הבלם עידן נחמיאס.

בתחילת השבוע ניהלו מכבי תל אביב והבעלים של קרית שמונה איזי שירצקי משא ומתן לרכישתו של כרטיס השחקן של נחמיאס בן ה־22, אך זה התפוצץ עוד לפני שהצדדים הגיעו לנושא התשלום.

הסיבה לפיצוץ היא התעקשותו של שירצקי על כך שעסקת המכירה תתבצע כעת אך השחקן יועבר לקרית שלום רק בתום העונה הקרובה, ואילו התל אביבים דרשו להעביר את כרטיסו לאלתר ולהשאיל את נחמיאס לעונה אחת לקרית שמונה. בתגובה לדרישה ביקש שירצקי גם כסף וגם שחקנים, אבל מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה לוותר על שחקנים מכיוון שהסגל שלה קצר בעקבות מגבלות הפייר פליי שהטילה עליה אופ”א ובגלל מכת פציעות, ולכן ירדה העסקה מן הפרק.

במכבי מעוניינים מאוד בנחמיאס כפוטנציאל עתידי, ובמועדון מוכנים לקבל את דרישתו של שירצקי לרכוש את כרטיס השחקן של הבלם ולהשאילו לקרית שמונה עד תום העונה. הבעיה היא הסכום שאותו דורש שירצקי – מיליון יורו. כעת שוקדים במכבי על נוסחה שלפיה יופחת סכום הרכישה, ובידיו של שירצקי ייוותרו אחוזים מהכרטיס שימומשו במכירה עתידית של הבלם הצעיר לקבוצה בחו”ל.

 

 

שחקן העבר של מכבי יעקובו אייגבני, שמשמש היום סוכן שחקנים ומתמקד בעיקר בשוק האפריקאי, מחפש קבוצה באנגליה לאיקוום אוטין – הקשר הניגרי בן ה־19 שצורף למועדון בחוזה לארבע שנים אך לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן מרקו בלבול לעונה שבפתח.

בקבוצה שוקלים לקיים בזמן שנותר עד לפתיחת העונה מחנה אימון נוסף – שלישי במספר – כדי לשמור את השחקנים בכושר משחק לאחר ההדחה מאירופה ומגביע הטוטו וכדי לגבש את הסגל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה ווינגרטן

    איציק גולדשטיין היקר אנו בשלהיי 2019 ןאתה עדיין מדווח בקצב שנות השבעים תתקדם ותעבור למאה החדשה הדיווחים שלך רכילות צהובה וזולה לא מקצועית היית צעיר היית חלק מהנוף כעת….. ממש מוצג!!! אז אם לא מתקדמים אז פורשים כל הכתבים הצעירים לא משחררים הודעה בשבוע וגם משתדלים למחוק את הישנות זה ממש אתר הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר