מרקו בלבול. הגיע הזמן להשלים את הסגל (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול. הגיע הזמן להשלים את הסגל (צילום: צלמוס)

בלבול יחליט אם להחתים את הרטו

הבלם הצרפתי תומא הרטו הוזכר כבר לפני כחודשיים כמועמד למכבי חיפה. בשבוע שעבר הוא סיכם על שחרורו מאנקרגוצ’ו הטורקית והוצע שוב למכבי

פורסם בתאריך: 15.8.19 11:14

הבלם הצרפתי תומא הרטו הוצע למכבי חיפה, ובמועדון שוקלים את האפשרות לצרפו. שמו של הרטו הוזכר כבר לפני כחודשיים כמועמד לקבוצה אך ירד מהפרק, אלא שבשבוע שעבר הוא הגיע לסיכום עם קבוצתו הטורקית אנקרגוצ’ו על שחרורו מהמועדון וכעת הוא שחקן חופשי.

בעקבות השחרור מאנקרג’וצ’ו פנו נציגיו של הבלם בן ה־31 למכבי והציעו אותו שוב, וכעת בוחן המאמן מרקו בלבול את ההצעה. בצרפת טוענים שקון, קבוצתו לשעבר של הרטו, מעוניינת להחזירו לשורותיה אך הוא מעדיף לא לשחק בליגה השנייה בצרפת אלא לחכות לתשובה ממכבי.

במכבי הוחלט שצוות הסקאוטינג של המועדון יעקוב בעונה הקרובה אחרי כמה שחקנים ישראלים צעירים כדי לבחון את אפשרות להחתים אותם בעתיד. בין השחקנים שיכו למעקב צמוד נמצאים תאי בריבו ממכבי פתח תקוה ועידן נחמיאס מעירוני קרית שמונה, ואם חוות הדעת עליהם לאורך כל העונה תהיה חיובית, מכבי תנסה להקדים קבוצות אחרות ולרכוש אותם.

 

 

במועדון הוחלט כבר באמצע העונה שעברה על מדיניות רכש של שחקנים צעירים עם פוטנציאל עתידי, ובשל כך הוחתמו בינואר מקסים פלקושצ’נקו וירדן שועה, שאליהם הצטרף בקיץ דולב חזיזה. מדיניות הרכש התכתבה עם ההזדמנויות שקיבלו שחקני בית צעירים כמו עופרי ארד, רז מאיר ומוחמד אבו פאני.

כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והצפון” לפני שבוע, מכבי מעוניינת להשאיל את הקשר הניגרי איקוום אוטין בן ה־19 לקבוצה מחו”ל. במכבי מבינים שיהיה קשה למצוא לו קבוצה בארץ ומעוניינים שהוא יצבור דקות משחק רבות. מכבי אמנם ביקשה משחקן העבר שלה יעקובו אייגבני למצוא לאוטין קבוצה באנגליה, אך הסיכויים לכך הם קלושים, והכוונה כעת היא להשאילו לקבוצה באחת מהליגות במזרח אירופה או בליגה הקפריסאית ולהחזירו אותו לחיפה בעונה הבאה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר