שון וייסמן. במכבי מתקשים לעכל את הנזק הכלכלי (צילום: Franz Kirchmayr, SEPA.Media/Getty Images IL)
שון וייסמן. במכבי מתקשים לעכל את הנזק הכלכלי (צילום: Franz Kirchmayr, SEPA.Media/Getty Images IL)

מכבי: שחקנים שיסרבו לחתום על חוזה חדש לא ישחקו

כלקח ממעברו של שון וייסמן לוולפסברגר האוסטרית ללא תמורה, במכבי חיפה הוחלט ששחקנים שחוזיהם יסתיימו בסוף העונה ולא יחתמו במהלכה על חוזה חדש לא יזכו לדקות משחק

פורסם בתאריך: 22.8.19 15:33

במכבי חיפה מכים על חטא בעקבות פתיחת העונה המוצלחת של שון וייסמן בוולפסברגר האוסטרית. וייסמן, שכבש שבעה שערים בארבעה משחקי הליגה הראשונים באוסטריה, עזב את מכבי ללא תמורה לאחר שחוזהו הסתיים, וכעת מנסים במועדון למנוע מקרה דומה בעתיד.

שחקנים שמכבי מעוניינת בהם ואשר מחזיקים בחוזה שיסתיים בתום העונה, קיבלו בימים האחרונים הצעות לחוזים חדשים לתקופות של שלוש עד חמש עונות. לדברי גורמים במועדון, שחקן שיסרב לחתום לא יזכה לדקות משחק. השחקנים הראשונים שחתמו על חוזים חדשים הם הבלם אעיד חבשי שחתם ביום שלישי על חוזה עד לסוף עונת 2024-2023 והקשר נטע לביא שחתם היום (חמישי) על חוזה עד לסוף עונת 2023-2022.

אגב, לא רק מכבי ניזוקה כלכלית מהמעבר של וייסמן לאוסטריה ללא תמורה, אלא גם הפועל חיפה, שבשורותיה הוא שיחק עד גיל 16. הפועל איבדה הכנסה של חמישה אחוזים מהסכום שלו היא היתה זכאית אם מכבי היתה משכילה למכור את החלוץ.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אעניהו ירוק

    שטויות במיץ עגבניות. במכבי פשוט לא יודעים לנהל משא ומתן. ברוב השלבים ויסמן העדיף להישאר אבל במכבי התקמצנו. המאמן רצה שיישאר. המנכ"ל חשב שזה מו"מ על מכנסיים או חולצות. התוצאה: סיפור חמד ב'. בעוד שנתיים יתחננו לשלם פי שניים שיחזור והוא יסרב. בעוד שמונה שנים יציעו 3 מיליון יורו ושכר של 500 אלף לעונה שייבוא לביים קריירה בישראל. המאמן מצוין. השחקנים ממש בסדר. הבעלים – אין דומה לו. המנכ"ל – אפס מזיק.

  2. סמי בטובים

    מר יעקוב שחר היקר הגיע השעה לתתעורר, ולהביא שתי זרים ולא לחכות לינואר אנחנו תמיד שומעים שבוחרים אותם בפינצטה ובסוף מביאים קוץ וגרוטאות שלא שווים הייתה לכם ולבלבול מעל חצי שנה להתכונן,
    מכבי חיפה זו מועדון שיוזם כך היה בעשור הקודם, הגיע הזמן ליזום ולהיות הסטרטיבים ומובילים, ולא מובלים בהצלחה בכל אופן,
    יאללה מכבי חיפה בלב
    שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר