ירדן שועה. המושיע של הנבחרת? (צילום: צלמוס)
ירדן שועה. המושיע של הנבחרת? (צילום: צלמוס)

הרצוג מעוניין בשועה, אך החלוץ לא התחיל שירות לאומי

מאמן נבחרת ישראל אנדראס הרצוג מעריך שירדן שועה יכול להציל לו את הקמפיין, אך שחקנה של מכבי חיפה עדיין לא התחיל את השירות הלאומי בגלל קשיים ביורוקרטיים

פורסם בתאריך: 14.9.19 10:42

מאמן נבחרת ישראל אנדראס הרצוג מעוניין לצרף לסגל הנבחרת את חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה, אך הליך השירות הלאומי של השחקן עדיין לא החל, ולפי גורמים במכבי עדיין לא ברור מתי הוא יתחיל, וזאת בשל מה שהם מכנים “קשיים ביורוקרטיים”.

שועה לא שירת בצה”ל, ולפי הקוד האתי של ההתאחדות לכדורגל הוא לא רשאי לשחק בנבחרת ישראל. שועה מעוניין מאוד להימנות עם סגל הנבחרת ולכן הוא ממתין לתחילת השירות הלאומי שלו. החלוץ אמור לעשות שירות לאומי בבית הספר כפר גלים, אבל למרות שמכבי העבירה את כל המסמכים לגורמים הרלוונטיים ומילאה אחר כל הדרישות, ההליך תקוע.

גורם במכבי אמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “שועה רוצה מאוד להתחיל את השירות הלאומי, והליך הקליטה כבר החל. אנחנו נמצאים בשלב הביורוקרטי שנמשך לצערנו זמן רב יותר מהמקובל, על אף שאנו דוחפים את העניין והשחקן מצפה לכך. אנחנו עומדים בקשר רציף מול הרשויות – צה”ל, ההתאחדות לכדורגל ומשרד החינוך – במטרה לסיים עם ההליך הזה כמה שיותר מהר”.

 

 

מבדיקת האתר עולה כי הבעיה נעוצה כל הנראה בבית הספר שבו מתוכנן שועה לעשות את השירות הלאומי, והרשויות מבקשות לקבל את תוכנית הפעילות שלו בכפר גלים.

הרצוג מעריך ששועה הוא השחקן שיכול להציל את קמפיין מוקדמות היורו לאחר הכישלונות בשבוע האחרון (תיקו 1:1 בבית מול צפון מקדוניה והפסד 3:2 בחוץ לסלובניה), והוא לוחץ על אנשי ההתאחדות לפעול גם הם לתחילת השירות הלאומי של שועה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר