מוחמד עוואד. הצדדים הגיעו להבנות, החתימה מתעכבת (צילום: צלמוס)
מוחמד עוואד. הצדדים הגיעו להבנות, החתימה מתעכבת (צילום: צלמוס)

מכבי דורשת מעוואד להאריך את חוזהו

מוחמד עוואד מחזיק בחוזה עד לתום העונה הבאה, אך בהתאם למדיניות החדשה של המועדון, מופעל עליו לחץ להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. וגם: כמה תשלם הפועל חדרה למכבי חיפה על שאילתם של גורפינקל ואבו פאני?

פורסם בתאריך: 20.9.19 12:41

מכבי חיפה דורשת מהחלוץ מוחמד עוואד להאריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות, וזאת בהתאם למדיניותה בנושא שחקני בית צעירים וכפי שכבר החתימה את נטע לביא ואת אעיד חבשי. הצדדים מנהלים משא ומתן ואף הגיעו להבנות, אך החוזה טרם נחתם, וזוהי הסיבה לכך שמכבי מפעילה לחץ על השחקן לחתום לאלתר.

עוואד מחזיק בחוזה עד לתום העונה הבאה, ואם הוא יחתום על החוזה החדש שהוצע לו הוא יישאר בקבוצה עד לסוף עונת 2023-2022. כפי שפורסם ב”כלבו”, ההחלטה להחתים שחקני בית על חוזה ארוך טווח התקבלה לאחר ששון וייסמן סירב לחתום על חוזה חדש ועבר לוולפסברגר האוסטרית ללא תמורה. שחקן שיסרב לחתום צפוי לסנקציות כמו אי הצבה בסגל הקבוצה למשחקים.

 

 

המגן השמאלי של מכבי חיפה יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני הושאלו להפועל חדרה, לא לפני שזו חתמה על סעיף ולפיו השניים חייבים לשחק ב־70 אחוז ממשחקי הקבוצה כדי שהשאלתם תהיה בחינם. אם הם לא ימלאו את המכסה הזו תשלם חדרה למכבי דמי השאלה בסך של 50,000 שקל על כל אחד מהם.

סינטיהו סולליך ורמי גרשון הפצועים אמורים להיות כשירים לפעילות מיד לאחר פגרת הנבחרת הבאה באמצע חודש אוקטובר. סולליך כבר חזר להתאמן עם חבריו לאחר שהחלים מניתוח בברכו, בעוד שגרשון ממשיך להתלונן על כאבים בשרירי הבטן התחתונה אך אמור לנסות לשוב בקרוב לאימונים. עם חזרתם של השניים לסגל צפוי מאבק קשה על מקום בהרכב, כאשר המאמן מרקו בלבול ייאלץ להתמודד עם ספסל רותח.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר