אפיק קטן. הלך הכסף (צילום מתוך דף הפייסבוק של אפיק קטן)
אפיק קטן. הלך הכסף (צילום מתוך דף הפייסבוק של אפיק קטן)

אבוקסיס ויתר על קטן, שנאלץ כעת לשוב להפועל

בני יהודה הסכימה לשלם להפועל חיפה דמי העברה בסך של 100,000 שקל תמורת אפיק קטן, אך סמוך לתום מועד ההעברות הוא נפצע, ויוסי אבוקסיס הודיע כי הוא מוותר עליו

פורסם בתאריך: 3.10.19 09:27

בני יהודה החליטה לוותר על אפיק קטן, וכעת הוא אמור לחזור להפועל חיפה, לפחות עד לחלון ההעברות בחודש ינואר. בני יהודה כבר הסכימה לשלם להפועל דמי העברה בסך של 100,000 שקל תמורת כרטיס השחקן של קטן, וזה אף התחיל להתאמן בשורותיה, אך סמוך לתום מועד ההעברות הוא נפצע, ומאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הודיע כי הוא מוותר עליו.

קטן, שמשחק בעמדת הקשר הקדמי, שילם להפועל 10,000 שקל מתוך סכום ההעברה כדי שזו תאשר לו להתאמן בבני יהודה, אך לפי ההסכם שנחתם בין השחקן למועדון החיפאי הוא הפסיד את הכסף לאחר שהחוזה שהוצע לו בבני יהודה לא נחתם. בימים אלה מתנהל משא ומתן בין קטן להפועל בניסיון להחזירו לפעילות בקבוצה.

 

 

קטן נחשב לתקווה הגדולה של מחלקת הנוער של הפועל, והוא אף לקח חלק באימוני פתיחת העונה של הקבוצה הבוגרת. אלא שהמאמן חיים סילבס החליט לא לצרפו למחנה האימונים, והדבר הוביל לדרישתו של השחקן לעזוב.

גל אראל, שאיבד את מקומו בהרכב, מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה, ושחקנים בהפועל טוענים כי למרות שהוא ממשיך להתאמן ברצינות, הוא מבקש לקבל הסברים מסילבס מדוע הוא לא זוכה לדקות משחק. אם אראל לא יחזור להרכב הוא עשוי לדרוש שחרור בינואר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים

    טעות של השחקן לחזור להפועל חיפה ולא לשחק דקה. לך לקבוצה נחמדה בליגה א', תשחק ותתפתח. יקחו אותך בינואר או בסוף השנה לליגה בכירה. הפועל חיפה היום זה בית קברות לשחקנים. ראה מקרה חוזז בשנה שעברה..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר