רמי גרשון. משבוע לשבוע מתברר עומק הנפילה (צילום: צלמוס)
רמי גרשון. משבוע לשבוע מתברר עומק הנפילה (צילום: צלמוס)

חשש במכבי: גרשון סובל מבקע פנימי, אין צפי לחזרתו

בלמה של מכבי חיפה רמי גרשון, שעדיין לא שיחק העונה בליגה, עבר בדיקת MRI ששללה בקע גלוי, אבל באבחון נוסף התגלה ממצא מחשיד שעלול להתברר כבקע פנימי

פורסם בתאריך: 14.10.19 19:57

במכבי חיפה חוששים שהבלם רמי גרשון סובל מבקע פנימי, ובשלב זה לא ברור מתי הוא ישוב לפעילות ויעמוד לרשותו של המאמן מרקו בלבול.

גרשון עובר טיפולים פיזיותרפיים אינטנסיביים בשרירי הבטן שלו שנועדו להכשירו לקראת חזרה לפעילות, אך בימים האחרונים הוא מתלונן על כאבים חוזרים במפשעה. גרשון עבר בסוף השבוע שעבר בדיקת MRI ששללה בקע גלוי, אבל באבחון נוסף התגלה ממצא מחשיד שעלול להתברר כבקע פנימי.

גרשון מושבת כבר כחודשיים ועדיין לא שותף באף משחק ליגה העונה. במכבי קיוו כי הוא ישוב לאימונים סדירים לאחר פגרת הנבחרת, אך כאמור בשלב זה כלל לא ברור מתי הוא יחזור לאימונים.

 

 

בניגוד לגרשון, סינטיהו סולליך קרוב להחלמה מהפציעה הקשה בברכו, והוא צפוי לחזור לפעילות מלאה תוך פרק זמן של שבועיים.

במכבי מקווים שהבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי ישוב גם הוא לפעילות לאחר פגרת הנבחרת ויהיה כשיר למשחק מול בני יהודה. הבלם שוחרר ממשחק נבחרתו והוא ממשיך לקבל טיפולים ברגלו. עאיד חבשי ועופרי ארד אמנם זכו לשבחים על יכולתם במשחק מול עירוני נס ציונה (0:3) אבל נראה כי לאחר שסיינסבורי יחלים הוא יחזור להרכב על חשבונו של ארד. אגב, ארד נמצא על סף חתימה על חוזה לשלוש שנים נוספות במכבי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר