מוחמד עוואד. מחכה לראות אם הוא יקבל דקות משחק (צילום: צלמוס)
מוחמד עוואד. מחכה לראות אם הוא יקבל דקות משחק (צילום: צלמוס)

במכבי מעריכים: עוואד מחזיק בהצעה מאלאך

בניגוד לשחקני הבית שחתמו על חוזים ארוכי טווח, מוחמד עוואד מעכב את החתימה על חוזה חדש. ההערכות במכבי חיפה הן שהוא קיבל הצעה מהמנהל הטכני של ויטסה ארנהיים

פורסם בתאריך: 25.10.19 18:11

במכבי חיפה מצפים שמוחמד עוואד יחתום על החוזה החדש שהוצע לו, כפי שעשו שאר שחקני הבית הצעירים של הקבוצה – נטע לביא, אעיד חבשי ועופרי ארד. בשלב זה מעכב עוואד את החתימה על חוזה חדש לחמש שנים, ובמכבי חושדים שהוא מחזיק בהצעה מקבוצה באירופה. ההערכות במועדון הן כי מו אלאך, ששימש בעונה שעברה למשך זמן קצר בתפקיד המנהל הטכני של מכבי וכעת הוא משמש בתפקיד דומה בויטסה ארנהיים ההולנדית, הוא זה שעומד מאחורי ההצעה לכאורה לחלוץ.

גורמים במכבי טוענים כי השכר שהוצע לו יציב אותו בראש רשימת המשתכרים בקרב השחקנים הצעירים בקבוצה. עם זאת, שחקנים במכבי טוענים כי עוואד מאוכזב מאוד ממספר דקות המשחק שלהן הוא זוכה מהמאמן מרקו בלבול, ושאם הוא לא יקבל דקות משמעותיות יותר הוא לא יחתום על החוזה.

עוואד יסיים את חוזהו בתום העונה הבאה (2021-2020), ואם הוא אכן מחזיק בהצעה מקבוצה באירופה, מכבי לא תעמוד בדרכו ועשויה לשחררו כבר בחלון ההעברות בינואר, אך היא תדרוש סכומים גבוהים תמורת כרטיס השחקן שלו.

כזכור, במכבי למדו לקח מעזיבתו של שון וייסמן לוולפסברגר האוסטרית ללא תמורה, ולכן החליטו להחתים את שחקניהם הצעירים על חוזים ארוכי טווח.

 

 

הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי החלים מהפציעה שממנה הוא סבל ואמור היה להשתלב במשחק מול בני יהודה (1:1), אבל שער השוויון של מתיאה ליואיץ’ גרם לכך שהוא נשאר על הספסל. במשחק מחר (שבת) מול הפועל כפר סבא אמור סיינסבורי לפתוח בהרכב, ונראה כי בלבול לא יחזור לשיטת שלושת הבלמים וישאיר את אחד מהשניים – חבשי או ארד על הספסל.

הקמרוני הצעיר ז’אנדו פוקס עשוי לקבל לראשונה את חולצת ההרכב הראשון מול כפר סבא בניסיון לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה ולצמק את הפער מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב שישחקו זו נגד זו ביום שני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר