ג’וש כהן. כבר לנבחרת? (צילום: צלמוס)
ג’וש כהן. כבר לנבחרת? (צילום: צלמוס)

ההתאחדות תסייע לכהן בהליך הגיוס לצה”ל

בהתאחדות לכדורגל מודעים למצוקת השוערים בנבחרת ישראל ומעוניינים ששוער מכבי חיפה ג’וש כהן יעמוד לרשות הנבחרת. השלב הראשון: שירות צבאי מקוצר

פורסם בתאריך: 30.10.19 16:50

לנוכח מצוקת השוערים בנבחרת ישראל הוחלט בהתאחדות לכדורגל לסייע לשוער מכבי חיפה ג’וש כהן בהליך גיוסו לצה”ל כדי שבעתיד יתאפשר לו לשחק בנבחרת. ההליך מותנה בין השאר באישור של צה”ל, שכן כדי להימנות עם סגל הנבחרת נדרש כהן לשירות צבאי מקוצר.

כהן הוזנק לעמדת השוער הראשון במכבי בעקבות היכולת החלשה שמציג גיא חיימוב, והוא עדיין לא ספג שער במשחקים שבהם שותף. בהתאחדות מבקשים להיות מוכנים עם כל האישורים כדי שכאשר יוחלט לזמנו לסגל הנבחרת הוא יעמוד בכל התנאים הנדרשים.

בעניין אחר, מכבי הגישה תביעת בוררות נגד בני סכנין על כך שזו לא שילמה חלק גדול מהסכומים שאותם היא התחייבה לשלם על העברתו עטאא ג’אבר לפני שנתיים וחצי. במכבי טוענים כי המועדון פנה לסכנין פעמים רבות, אך הקבוצה מהמגזר לא שילמה את חובה, ולכן לא היה מנוס מהגשת תביעה.

 

 

לקראת משחק החוץ מול הפועל תל אביב ביום שני עומדים לרשותו של המאמן מרקו בלבול שלושת הבלמים שלו – טרנט סיינסבורי, עאיד חבשי ועופרי ארד. סיינסבורי חזר להרכב במשחק מול הפועל כפר סבא (0:3), ומקומו בהרכב מובטח. בלבול, שצפוי לשמור על מערך ה־4:3:3 יצטרך לבחור מי ישחק לצדו של האוסטרלי – חבשי או ארד. כעת מסתמן שארד יזכה לעלות בהרכב שכן חבשי סוחב ארבעה כרטיסים צהובים, אך את החלטתו הסופית ימסור בלבול לשחקניו רק ביום המשחק.

שריפה השתוללה היום (רביעי) סמוך למתחם האימונים של מכבי בכפר גלים, והתעורר חשש כי העשן הכבד ימנע את קיומו של אימון הקבוצה, אך האש כובתה חזרה והאימון נערך כסדרו. ועוד בנושא שריפות – שריפה פרצה בשבוע שעבר בחניון בשכונת נאות פרס כתוצאה מתקלה חשמלית ברכב. בתחילה נראה היה שמדובר ברכבו של חיימוב, אך בהמשך התברר כי מדובר ברכב אחר שחנה סמוך לרכבו של השוער.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר