סינטיהו סולליך. יפה לו אדום? (צילום: צלמוס)
סינטיהו סולליך. יפה לו אדום? (צילום: צלמוס)

חדרה מעוניינת לשאול את סולליך

בתשובה לבקשתה של הפועל חדרה להעביר אליה את סינטיהו סולליך עד לתום העונה הודיעה מכבי חיפה כי העניין ייבחן עד לפתיחת חלון ההעברות. השחקן אמור להיות כשיר לאחר הפגרה

פורסם בתאריך: 17.11.19 11:47

הפועל חדרה פנתה למכבי חיפה בבקשה לשאול עד את סינטיהו סולליך בפתיחת חלון ההעברות בינואר. חדרה מעוניינת בסולליך עד לתום העונה, והתשובה שקיבלו ראשיה ממכבי היא כי לקראת ינואר תתקבל החלטה בעניין.

סולליך, שנפצע בחודש פברואר במהלך משחק מול חדרה וקרע את רצועות הברך, קרוב לחזרה למגרשים, ובימים אלה הוא נמצא בסיומו של תהליך החלמה ארוך, וההערכות הן שלאחר פגרות הנבחרת והשזרוע הוא כבר יהיה כשיר לחלוטין ויעמוד לרשותו של המאמן מרקו בלבול.

לצוות המקצועי, כמו גם לסולליך עצמו, ברור שלאחר היעדרות של כשמונה חודשים הוא יתקשה למצוא מקום בהרכב, ובשלב זה ממתינים במכבי ובחדרה להיווכח שהוא כשיר מבחינה בריאותית, ורק אז יוחלט אם להשאילו.

מערכת היחסים בין שני המועדונים היא טובה מאוד, והשבוע, לאחר שאוהדי מכבי זעמו על העלאת המחיר של הכרטיסים למשחק בין שתי הקבוצות בתחילת חודש דצמבר ל־90 שקל, נענתה הנהלת חדרה לבקשה של מכבי והוזילה את המחיר ל־60 שקל. המשחק ייערך באיצטדיון בנתניה, ולאוהדי מכבי הוקצו 9,000 כרטיסים. מכבי צפויה להכניס כ־50,000 שקל ממכירתם של כל הכרטיסים.

 

 

בעניין אחר, מוחמד עוואד עדיין לא חתם על החוזה שהוצע לו, ומכבי העבירה לו הצעת חוזה מתוקנת. החלוץ יסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה, ובמכבי לא רוצים לחזור על מקרה שון וייסמן, שעז את הקבוצה לוולפסברגר האוסטרית ללא תמורה לאחר שחוזהו הסתיים.

למרות שגורמים במכבי לוחצים על עוואד לחתום על החוזה החדש, השחקן לא ממהר, ובסביבתו טוענים כי הוא ממתין לראות אם מספר דקות המשחק שהוא מקבל מבלבול יגדל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר