נטע לוי מול גל אראל בדרבי. גם מרקו בלבול לא ידע עד כמה חשובה היתה הוראה שלו (צילום: צלמוס)
נטע לוי מול גל אראל בדרבי. גם מרקו בלבול לא ידע עד כמה חשובה היתה הוראה שלו (צילום: צלמוס)

צהוב מכוון היה שווה ללביא ארבעה משחקים בחוץ

לאחר שספג כרטיס צהוב שגרם להשעייתו ממשחק העונה, אמר נטע לביא למאמן מכבי חיפה מרקו בלבול שהוא רוצה לקבל צהוב נוסף ואדום כדי להיעדר מול עירוני קרית שמונה. המאמן אסר עליו לעשות זאת

פורסם בתאריך: 26.12.19 09:15

נטע לביא עלול היה לפגוע בעצמו ובמכבי חיפה בצורה קשה אם הוא היה מממש את רצונו לספוג כרטיס צהוב שני ואדום בדרבי שנערך ביום שלישי ובו הביסה מכבי את הפועל חיפה בתוצאה 0:3.

במחצית השנייה, במצב של 0:3 למכבי, ספג לביא את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה, שימנע ממנו להשתתף במשחק העונה מול מכבי תל אביב. רגעים ספורים אחר כך הוא פנה למאמן מרקו בלבול ואמר לו שהוא רוצה לבצע עבירה נוספת מתוך כוונה שהשופט לירן ליאני ישלוף לו כרטיס צהוב שני ואדום, שהיה גורם להשעייתו ממשחק החוץ מחר (שבת) מול עירוני קרית שמונה ומאפשר לו לשחק מול מכבי תל אביב.

בלבול אסר על לביא לבצע עבירה כזאת, ונראה שגם הוא לא תיאר לעצמו באותם הרגעים עד כמה חשובה ההוראה שלו. מבדיקת “כלבו” עולה שאם היה מתברר כי לביא ספג צהוב נוסף מתוך מטרה בלתי ספורטיבית, הוא היה מועמד בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, שהיתה מענישה אותו בהרחקה מארבעה משחקים.

 

 

“חלק השימוש ב־VAR נועד כדי למנוע התחזות או ספיגת כרטיסים בדרך לא ספורטיבית”, מבהיר גורם במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, “הענישה על עבירה כזאת היא חמורה, מה גם שהיא עשויה לגרום לפציעה של שחקנים”.

במכבי מעריכים כי לנוכח הריצה החזקה של מכבי בצמרת ישקיע נשיא המועדון יעקב שחר בחיזוק משמעותי בחלון ההעברות לקראת המשך המאבק על תואר האליפות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר