סינטיהו סולליך. חזרה חלקה (צילום: צלמוס)
סינטיהו סולליך. חזרה חלקה (צילום: צלמוס)

מכבי הודיעה לחדרה: סולליך לא יושאל

בהפועל חדרה רצו לקבל את סינטיהו סולליך בהשאלה עד לסוף העונה, אך בעקבות יכולתו הטובה לאחר החזרה מפציעה הוא יישאר במכבי חיפה

פורסם בתאריך: 29.12.19 07:44

מכבי חיפה הודיעה להפועל חדרה כי סינטיהו סולליך לא יושאל אליה בחלון ההעברות הקרוב וכי הוא יישאר המכבי. החזרה החלקה של סולליך מהפציעה וההשתלבות שלו במשחקים האחרונים הדהימה את אנשי המועדון ואת המאמן מרקו בלבול, שהימר עליו בדרבי והכניס אותו במחצית, וזה גמל לו כבר אחרי 50 שניות בבישול לשער הראשון של יובל אשכנזי, שפרץ את ההגנה של הפועל חיפה בדרך ל־0:3.

“קיבלנו הודעה ממכבי כי סולליך, שאותו רצינו לקבל בינואר, לא יושאל”, אמר המנהל המקצועי של חדרה אורן גולן ל”כלבו”, “חבל, הוא היה יכול לעזור לנו”.

גולן אמר עוד כי עד כה לא ביקשה מכבי להחזיר לשורותיה אף אחד משחקניה המושאלים: “אני מקווה שכל המושאלים יישארו אצלנו ושלא ניקלע לבעיה”.

 

 

גולן גם דחה על הסף את הטענות של הפועל חיפה על כך שהבעיות עם קווין טאפוקו, שהושעה מפעילות ונמצא בדרכו החוצה מהמועדון, נובעות מהצעה שהשחקן קיבל כביכול מחדרה: “טאפוקו הוא שחקן מצוין והיה יכול לעזור לנו, אבל אין מצב שהוא ישחק בחדרה. לא דיברנו איתו והוא לא בתוכניות שלנו”.

למרות ההכחשות, בהפועל ממתינים להתפתחויות בעניין, ואם טאפוקו ישוחרר ויעבור לחדרה בחלון ההעברות תישקל הגשת תלונה להתאחדות לכדורגל נגד חדרה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר