נסטור קולמנארס. לא יעזוב (צילום: אתר מינהלת הליגה)
נסטור קולמנארס. לא יעזוב (צילום: אתר מינהלת הליגה)

קולמנארס יישאר גם לאחר חזרתו של אנדרסון

בעקבות התבססותה של מכבי חיפה בחלק העליון של הטבלה החליט הבעלים ג’ף רוזן החליט להשאיר את נסטור קולמנארס, גם לאחר שאריק אנדרסון ישוב לפעילות

פורסם בתאריך: 2.1.20 12:22

התבססותה של מכבי חיפה בחלק העליון של טבלת ליגת העל הביאה לכך שהבעלים ג’ף רוזן החליט להשאיר הקבוצה את נסטור קולמנארס, גם לאחר שהסנטר הפצוע אריק אנדרסון ישוב לפעילות מלאה בעוד כשלושה שבועות.

כעת כל הזרים של מכבי חתומים על חוזה עד לתום העונה, אך ההחלטה אם לרשום את כולם בטופס המשחק – דבר שיוביל לקנס של 350,000 שקל ממינהלת הליגה – תתקבל רק אם לקבוצה יהיה סיכוי להגיע לפיינל פור.

המאמן דניאל סאואנה, שמעמדו התערער בתחילת העונה לנוכח התוצאות המאכזבות, זוכה לשבחים על ההתאוששות של הקבוצה, ואם או בלי קשר הוא דאג להכניס בחוזהו מענק אליפות של 60,000 דולר.

 

 

לאחר שדניאל קופרברג היה קרוב להפועל חולון, הוא בחר בסופו של דבר לחתום על חוזה לשלוש שנים בהפועל תל אביב. עד תום העונה הזו הוא יקבל שכר חייל, ובכך למעשה הפסיד מענק של 65,000 דולר שהיה מובטח לו במכבי בסוף העונה ושהפועל תל אביב סירבה להעניק לו.

יו”ר מחלקת הנוער של מכבי אילן בק, שהיה הגורם העיקרי בטיפוחו של קופרברג, מאוכזב מאוד מהתנהלותו של השחקן. “הייתי שמח לראות את קופרברג ממשיך להתקדם במכבי חיפה ולא בהפועל תל אביב”, אמר בק ל”כלבו – חיפה והצפון”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר