פרדי פלומן חוגג את הניצחון של בית”ר. במכבי חוששים מהעונש שיפסוק בית הדין של ההתאחדות (צילום: שרון בוקוב)
פרדי פלומן חוגג את הניצחון של בית”ר. במכבי חוששים מהעונש שיפסוק בית הדין של ההתאחדות (צילום: שרון בוקוב)

מכבי שוקלת לתבוע את הנוהמים לעבר פלומן

במכבי חיפה בודקים מהו הגורם לעלייה במספר תופעות הגזענות בקרב אוהדיה, אך במועדון סבורים כי מדובר באוהדים בודדים ולא בהתארגנות יזומה ממניעים גזעניים

פורסם בתאריך: 13.2.20 12:59

משטרת ירושלים קיבלה לידיה את הסרטונים ממצלמות האבטחה ביציעי איצטדיון טדי, ונראה כי זהו עניין של זמן עד שהנוהמים לעברו של פרדי פלומן במשחק ההפסד לבית”ר ירושלים (2:0) ביום שני. גם מכבי צפויה לקבל את הסרטונים כדי לנסות ולזהות את הנוהמים, ולאחר מכן יפעל נגדם המועדון בתקיפות.

במכבי בודקים מהו הגורם לעלייה במספר תופעות הגזענות בקרב אוהדיה, אך בקבוצה סבורים כי מדובר באוהדים בודדים ולא בהתארגנות יזומה ממניעים גזעניים. כמו כן בודק המועדון אם הנוהמים לעברו של כלפי פלומן עשו זאת גם לפני ההתגרות של השחקן בהם אחרי השער השני של בית”ר בתוספת הזמן, ואם יימצאו אוהדים שנהמו עוד לפני התקרית עשויה מכבי לשלול את המנויים שברשותם ולמנוע את כניסתם למשחקי הקבוצה. בשל המקרה צפויה מכבי להיענש בחומרה על ידי בית הדין של התאחדות לכדורגל, ובמועדון שוקלים להגיש תביעת נזיקין נגד האוהדים הנוהמים.

 

 

בכל מקרה, האכזבה מהתנהגותם של האוהדים היא עוד קטנה לעומת האכזבה מהיכולת החלשה שהציגה הקבוצה במשחק, מהגדלת הפער ממכבי תל אביב שבמקום הראשון לשש נקודות ומצמצום הפער מבית”ר שבמקום השלישי לשש נקודות.

למרות הביקורות הקשות שמוטחות במאמן מרקו בלבול ברשתות החברתיות, במכבי מסרבים ליחס לו את היכולת החלשה במשחקי המאני טיים, כאשר לקבוצה היתה אפשרות לצמצם את הפער מהמקום הראשון. אמנם במועדון יש מי שתוהה אם דבריו של שלמה שרף, שאמר לאתר “כלבו – חיפה והקריות” לפני כחודש וחצי כי “בלבול הוא לא מאמן לאליפות”, הם נכונים, אבל הוא עדיין זוכה להערכה רבה על כך ששינה את המומנטום של של הקבוצה אחרי שנים של דשדוש.

בשלב זה אין במועדון כוונה לצרף לצוות פסיכולוג ספורט או עוד מאמן מנטלי שיעבוד עם המאמן ועם השחקנים במטרה לשמור על הסיכוי להדביק את מכבי תל אביב ולזכות באליפות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר