מתיו וג’ף רוזן. לא רק תפקיד ניהולי (צילום: לירון מולדובן, דוברות מינהלת ליגת העל)
מתיו וג’ף רוזן. לא רק תפקיד ניהולי (צילום: לירון מולדובן, דוברות מינהלת ליגת העל)

אחיינו של רוזן מונה לאחראי על מערך הסקאוטינג

מתיו רוזן, שנחשב לדמות הבכירה במכבי חיפה אחרי דודו, דחק את הסקאוט הוותיק פדריקו ברודסקי מתפקידו והפך לאחראי על מערך הסקאוטינג. ברודסקי צפוי לעזוב בסוף העונה

פורסם בתאריך: 15.2.20 19:46

מתיו רוזן, אחיינו של הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן ומי שנחשב לדמות הבכירה בקבוצה אחרי דודו, הפך לאחראי על מערך הסקאוטינג לאחר שדחק אט אט את הסקאוט הוותיק פדריקו ברודסקי מתפקידו.

רוזן ג’וניור הצטרף לצוות הניהולי של מכבי לקראת סוף עונת 2017-2016 כמספר 2 בהיררכיה הניהולית. במכבי אומרים כי הוא היה זה שהביא לארץ את ג’יימס יאנג שהתברר כאחד מהזרים הטובים בליגה, ובעקבות כך מונה לאחראי על מערך הסקאוטינג. ברודסקי נמנה עדיין עם הצוות של הקבוצה בארצות הברית, אך בתום העונה הוא אמור לסיים את תפקידו. במשך שנים היה ברודסקי הדמות המקצועית המובילה במכבי, והוא אחראי על כמה מהשמות הגדולים שנחתו בקבוצה כמו דבון ג’פרסון, דורון פרקינס, דונטה סמית, פול סטול וגרגורי ורגאס.

 

 

להפסד של מכבי ביום שלישי להפועל חולון (82:88) עשויה להיות משמעות רבה לקראת הסיבוב השלישי. למכבי, שניצבת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של עשרה ניצחונות ותשעה הפסדים, נותרו עד לסיום הסיבוב השני שלושה משחקים, בעוד שלחולון, שמדורגת במקום החמישי עם אותו מספר ניצחונות אך עם הפסד אחד פחות, נותרו ארבעה משחקים. למכבי יש יתרון על חולון במאזן הפנימי, ובקבוצה מקווים לסיים את הסיבוב השני לפני הסגולים-צהובים לקראת הסיבוב השלישי המכריע.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר