אלברט טל שיר. ירד לחדר ההלבשה (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)
אלברט טל שיר. ירד לחדר ההלבשה (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)

טל שיר התפטר, אך צפוי בכל זאת להישאר

לאחר שנדרש לעזוב את ספסל הקבוצה ולעלות ליציע הודיע האפסנאי הוותיק של הפועל חיפה אלברט טל שיר על התפטרותו. במועדון מקווים שיואב כץ ישכנע אותו להישאר

פורסם בתאריך: 16.2.20 08:22

האפסנאי הוותיק של הפועל חיפה אלברט טל שיר הודיע השבוע על התפטרותו מתפקידו, אך מסתמן כי לאחר שיחה שיקיים עם הבעלים יואב כץ הוא עשוי להישאר במועדון.

אל משחק החוץ מול הפועל קרית שמונה (1:2) שנערך לפני עשרה ימים הביא הפיזיותרפיסט מתן שדות עוזר שיסייע לו בטיפול בשחקנים. טל שיר נוהג לשבת במשחקי החוץ על הספסל ביחד עם שדות, וכך הוא חשב שיקרה גם בקרית שמונה. אלא שחמש דקות לפני תחילת המשחק הוא נדרש לעזוב את הספסל, לפנות את מקומו לעוזר הפיזיותרפיסט ולעלות ליציע. בבירור קצר שערך טל שיר התברר לו שמדובר בהחלטה של אנשי המועדון, שלטענת מקורביו כלל לא הודיעו לו על כך. טל שיר ההמום הודיע מיד על סיום עבודתו במועדון וירד לחדר ההלבשה.

 

 

טל שיר עדיין ממשיך לעבוד כרגיל מכיוון שהוא מחויב להודעה מראש של 30 יום, וגורמים במועדון פנו לכץ כדי שישכנע את האפסנאי להישאר.

“לטל שיר כבר היו כמה שיחות עם כץ, והוא ממתין להגעתו של כץ לארץ”, אמר גורם בהפועל, “נקווה שהוא ימשיך”.

בעניין אחר, הקפטן גילי ורמוט שמאוכזב ממעמדו, כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" בשבוע שעבר, יבקש שיחה עם המאמן חיים סילבס.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר