אלמוג בוזגלו. רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה (צילום: צלמוס)
אלמוג בוזגלו. רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה (צילום: צלמוס)

בוזגלו מצפה לשחק כדי לחתום באירופה

לדברי מקורביו של אלמוג בוזגלו, שתי קבוצות אירופיות מעוניינות להחתימו לעונה הבאה, אבל התנאי שהן הציבו הוא חזרתו לפעילות מלאה עוד העונה בהפועל חיפה

פורסם בתאריך: 29.2.20 08:15

בסביבתו של אלמוג בוזגלו טוענים כי הוא כשיר לחלוטין ומצפה לשחק כבר היום (שבת, 19:50) במשחק החוץ הקריטי של הפועל חיפה מול בני יהודה. לדבריהם של מקורביו, שתי קבוצות אירופיות שניהלו איתו משא ומתן לפני תחילת העונה עדיין מעוניינות להחתימו לעונה הבאה, אבל התנאי שהן הציבו הוא חזרתו לפעילות מלאה, כולל משחקים, עוד העונה.

כזכור, בוזגלו עבר ניתוח, ובעקבותיו גם טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים, בכתפו שיצאה ממקומה כבר כמה פעמים, כולל במשחקים. בסביבתו אומרים כי הוא מתאמן בצורה מלאה כבר תקופה ארוכה, וביום שלישי הוא גם שיחק במשחק אימון שקיימה הקבוצה הבוגרת מול קבוצת הנוער.

 

 

חוזהו של בוזגלו בן ה־27 יסתיים בתום העונה, ועד כה הוא לא קיבל הצעה לחוזה חדש בהפועל, כך שהוא רשאי לנהל משא ומתן לעונה הבאה עם כל קבוצה.

היום כאמור תשחק הפועל מול בני יהודה בקרב ישיר על אחד משני הכרטיסים האחרונים שנותרו לפלייאוף העליון. תיקו יספיק להפועל כדי לעלות לשש הראשונות ללא קשר למשחק בין הפועל תל אביב להפועל חדרה, ויאפשר לה לארח דרבי נוסף שיכניס כסף רב לקופתה המדולדלת. הפועל תעלה גם במקרה של הפסד אם המשחק בין הפועל תל אביב לחדרה יסתיים בתיקו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר