אלברט טל שיר. אין לו מקום על הספסל (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)
אלברט טל שיר. אין לו מקום על הספסל (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)

רק בהפועל: האפסנאי עזב בזעם לפני שריקת הפתיחה

לאחר ששוב לא הורשה לשבת על ספסל הקבוצה עזב אלברט טל שיר את האיצטדיון לפני שריקת הפתיחה של משחק רבע גמר גביע המדינה שבו הפסידה הפועל חיפה לבני יהודה 2:0. המשך עבודתו נמצא בספק גדול

פורסם בתאריך: 4.3.20 09:52

המשך עבודתו של האפסנאי אלברט טל שיר בהפועל חיפה נמצא בספק גדול בשל אירועי משחק רבע גמר גביע המדינה שנערך ביום שלישי ושבו הפסידה הפועל בבית לבני יהודה בתוצאה 0:2 וסיימה את דרכה במפעל. טל שיר עזב את האיצטדיון לפני המשחק והותיר את הקבוצה ללא אפסנאי.

דקות אחדות לפני שריקת הפתיחה נדרש טל שיר לעזוב את ספסל הקבוצה ולפנות את מקומו לפיזיותרפיסט יונתן דנינו שנרשם על חשבונו בטופס המשחק. לפני כחודש אירע מקרה דומה במשחק החוץ מול קרית שמונה, כאשר לטל שיר נודע ששמו נמחק מהטופס, וזאת למרות שלאורך כל שנות עבודתו הוא ישב על הספסל דרך קבע.

 

 

בעקבות אותו המקרה הגיש האפסנאי מכתב התפטרות, אך בהתערבותו של הבעלים יואב כץ הוא נשאר בקבוצה תוך התחייבות שניתנה לו שהוא יישב על הספסל במשחקים.

ביום שלישי, כשעה לפני תחילת המשחק, הראו אנשי הפועל לטל שיר את טופס המשחק, ושמו הופיע ברשימת בעלי התפקידים שיישבו על הספסל. אלא שסמוך לשריקת הפתיחה הוא פנה לעבר המקום שלו, ואז התברר לו כי שמו הוסר מהטופס. מבלי להודיע לאיש הוא עזב את האיצטדיון, ניתק את הטלפון הסלולרי ולא חזר להודעותיהם של אנשי הקבוצה, ובהם גם כץ שהתשר אליו מארצות הברית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש מביך להיות איתכם באותה העיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר