נגיף הקורונה (צילום: AP)
נגיף הקורונה (צילום: AP)

נדחה משחק הגביע בין מכבי לבאר שבע

בהלת הקורונה: בעקבות הודעתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן על הגבלת התקהלות המונית לעד 5,000 איש בשל התפשטות נגיף הקורונה, המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה נדחה למועד לא ידוע

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:33

משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שאמור היה להתקיים הערב (רביעי, 20:15) באיצטדיון העירוני, נדחה למועד לא ידוע.

בעקבות הודעתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן על הגבלת התקהלות המונית לעד 5,000 איש בגלל התפשטות נגיף הקורונה, הודיעה ההתאחדות לכדורגל על דחיית המשחק בין מכבי לבאר שבע. לעומת זאת, המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה באיצטדיון בלומפילד יתקיים ללא קהל.

אירוע ספורט נוסף שנדחה הוא מרתון ירושלים שאמור היה להתקיים ב-20 במרץ. משחק הכדורסל בין הפועל ירושלים לפרישטרי היוונית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א יתקיים ללא קהל.

 

 

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בעקבות ההנחיות שהתקבלו בדקות האחרונות על ידי משרד הבריאות על איסור התקהלות מעל 5,000 אנשים ולאחר שיחה שנערכה בנושא עם מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב, אנו נאלצים להודיע על דחיית משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע שתוכנן להיערך הערב בשעה 20:15, וזאת בשל חוסר היכולת להיערך בשלב זה ובסמיכות למשחק לקליטת הקהל באופן זה. הודעה על מועד המשחק החלופי תימסר בנפרד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חנית ג'אגר

    אוףףףףף מה יהיה עם הקורונה אוףףףףף להפסיד משחק איזה מצב אלוהים ישמור

  2. מכבי שלי !! אוהב אותך....

    גם כלבו יודעים שמכבי המקורית זו רק הירוקה החיפאית !!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מכבי ת"א לא משחקים מול ב"ש בשבת אלא מול הפועל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר