שחקני מכבי חיפה (צילום: צלמוס)
שחקני מכבי חיפה (צילום: צלמוס)

קבוצות ליגת העל זועמות, האימונים של מכבי יבוטלו?

אתמול חזרו שחקני מכבי חיפה לאימונים במתכונת מצומצמת, והדבר עורר את זעמן של קבוצות אחרות שהתלוננו בעניין למינהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל. במועדון מעריכים שהתלונות יגרמו לאיסור על קיום אימונים

פורסם בתאריך: 13.4.20 13:04

חזרתם של שחקני מכבי חיפה לאימונים, אם כי במתכונת מצומצמת, עוררה את זעמן של קבוצות אחרות, ובעקבות כך עשויים האימונים להתבטל.

אתמול (ראשון) החלה מכבי לקיים אימונים בזוגות במתחם כפר גלים, כאשר מאמן הכושר של הקבוצה אורי אריאל זימן בכל פעם שני שחקנים שהתאמנו בריחוק האחד מהשני. במקביל ערך מאמן השוערים גיורא אנטמן אימון במתכונת דומה לשלושת השוערים של הקבוצה. כשהדבר נודע לגורמים מקבוצות אחרות הם זעמו, והתלונות לבכירי ההתאחדות לכדורגל ומינהלת ליגת לא איחרו לבוא. המתלוננים טענו כי כלל לא ברור אם האימונים התקיימו בהתאם להוראות משרד הבריאות וכי הם ציפו מההתאחדות ומהמינהלת להודיע על תחילת האימונים בצורה מסודרת.

 

 

במכבי טוענים החזרה לאימונים נעשתה בתיאום עם המינהלת וכי להיום לא נקבעו אימונים במתחם כפר גלים אלא רק אימוני ספינינג באמצעות אפליקציית זום. עם זאת, במועדון מעריכים כי התלונות של הקבוצות האחרות יגרמו להתאחדות ולמינהלת לאסור קיום של אימונים במתחם.

בתוך כך, במכבי ניצלו את הפגרה הכפויה כדי להחליף את צנרת המים במתחם האימונים, וזאת לאחר שבחודשים האחרונים התגלו במקום נזילות משמעותיות שנגרמו ממצבה של הצנרת הישנה שלא הוחלפה במשך שנים רבות.

בעניין אחר, בהתאחדות החליטו על סיומן של הליגות הנמוכות והליגות לנוער. המשמעות היא שקבוצת הנוער של מכבי שמדורגת במקום הראשון בליגת העל הוכרזה כאלופת המדינה ותשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות לנוער.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר