האן והירוקים בפגישה אצל רפיק חלבי בדליית אל-כרמל
האן והירוקים בפגישה אצל רפיק חלבי בדליית אל-כרמל

על הראש של קליש: אביהו האן מקיים פגישות עם ראשי רשויות באזור

אחרי שנפגש עם צורי במוצקין ודוקורסקי בביאליק, השבוע נפגש האן עם רפיק חלבי בדליית אל-כרמל ושמע ממנו, כי שלוש שנים לא חזרו אליו מעיריית חיפה. האן: "בימים אלו אני עובר בכל ערי הלווין של חיפה, ונדהם מהיחסים המעורערים עם השכנים שלנו. איפה שראש העיר קלקלה, אני אתקן"

פורסם בתאריך: 5.8.21 14:36

האם מערכת הבחירות בחיפה מתחממת? אביהו האן, שמונה אתמול לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק התכנון והבנייה, נפגש לאחרונה, ביחד עם חברי סיעת הירוקים, עם ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי ועם ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי. השבוע נפגשו האן וחברי סיעת הירוקים גם עם ראש מועצת דליית אל-כרמל, רפי חלבי.

האן: "בימים אלו אני עובר בכל ערי הלווין של חיפה, ונדהם מהיחסים המעורערים עם השכנים שלנו. שמחתי להתארח אצל רפיק חלבי, איש יקר, חכם וצנוע, שסיפר שהקשר עם חיפה נותק בשלוש השנים האחרונות. לצערי, דברים דומים שמעתי גם מראשי רשויות נוספים באזור. איפה שראש העיר קלקלה, אני אתקן". לדברי האן, בפגישה נידונו נושאי חינוך, איכות סביבה, תיירות וחדשנות טכנולוגית.

צפו בפגישת האן עם רפיק חלבי:

חלבי אמר: "שלוש שנים לא חזרו אליי מעיריית חיפה. הגעתם לפה דרך רחוב אבא חושי. הדרוזים בכרמל הם חלק ממטרופולין חיפה, ושיתוף הפעולה בינינו הוא אינטרס של שני הצדדים, צר לי שראש העיר לא רואה זאת".

 

 

האן: "כיום יש מטרופולין אחד אמיתי בישראל, ומטרופולין חיפה צריך ויכול לחזור להיות אלטרנטיבה למרכז הארץ הפקוק והצפוף, וזה יקרה רק כאשר נעבוד ביחד עם השכנים שלנו. לצערי, תושבי חיפה נפלו קורבן לתרמית. בימים אלו אני עובר, יחד עם חבריי לסיעת הירוקים בכל ערי המטרופולין, ופשוט נדהם מהסיפורים שאני שומע. ממש עיר לבדה תשכון, וזאת טעות גדולה. אנחנו צריכים לפעול ביחד עם השכנים היקרים שלנו מול הממשלה בנושא פינוי בזן, הבאת תעסוקה איכותית לצפון וקידום התיירות לאזור, וזה צריך היה לקרות אתמול".

כפי שזה נראה, האן כבר מתכונן לבחירות במלוא המרץ. הפגישות שלו עם ראשי רשויות מצטרפות לכנסי בחירות שהירוקים מארגנים לאחרונה. כך, בכנס בחירות שנערך לאחרונה בבת גלים השתתפו 150 איש. כנס נוסף צפוי להתקיים בקרוב בקרית חיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רמי

    אין ספק שאיחוד כוחות חיוני מאד לחיזוק המטרופולין של חיפה, במיוחד נוכח ההרחקה שעשו שרי הליכוד (הממשלה הקודמת) לראשת העיר עינת קליש ובעי-ר לנוכח ההידרדרות של חיפה כעיר ואם בישראל. הדמוגרפיה השלילית הנמשכת כבר למעלה מעשור הנה אחת ההוכחות לכך.
    כל הכבוד לאביהו האן שרואה את הקשיים, צופה את האתגרים ונוביל מהלכים אלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר