השופטת איריס רש (צילום: דוברות הרשות השופטת)
השופטת איריס רש (צילום: דוברות הרשות השופטת)

נמחקה הבקשה לביזיון בית המשפט שהוגשה נגד אתו"ס

השופטת איריס רש נענתה לבקשתם של ההסתדרות, ועד הפעולה של עובדי אתו"ס ומנהל אגף האולמות באתו"ס, ראובן אפרתי, והורתה על מחיקת הבקשה לביזיון בית המשפט, לאחר שאתו"ס הודיעה כי אפרתי הוחזר לעבודה

פורסם בתאריך: 14.9.21 01:08

שופטת בית הדין האזורי לעבודה איריס רש נענתה לבקשת הסתדרות העובדים, ועד הפעולה של עובדי אתו"ס ומנהל אגף האולמות באתו"ס, ראובן אפרתי, והורתה אתמול (שני) על מחיקת בקשתם לביזיון בית המשפט, אותה הגישו ביום חמישי האחרון נגד אתו"ס, מנכ"ל החברה יגאל זאבי ויו"ר הדירקטוריון, יעקב פיינגולד.

בבקשתם לביזיון בית המשפט טענו העותרים, כי אתו"ס מפירה את הצו הזמני של בית הדין מ-30 באוגוסט, המורה על ביטול פיטוריו של אפרתי ועל החזרתו לעבודה.

דבר הבקשה לביזיון בית המשפט, שפורסם, לראשונה, ב"כלבו – חיפה והקריות" עורר את הזעם בהנהלת אתו"ס. "בקשת הביזיון היא ביזיון למי שהגיש אותה", נמסר מאתו"ס, "הם ימשכו אותה עוד השבוע, ללא כל פעולה נוספת מצד אתו"ס. אם לא – תוגש תביעה אישית נגד המגישים. ראובן אפרתי חזר לעבודתו כמנהל אגף האולמות באתו"ס עוד ביום ראשון השבוע, בשעה 09:00, כאשר במסגרת הסיכום עימו הופחת שכרו. ראובן אפרתי ממשיך בעבודתו מאז בהתאם לסיכום עם מנכ"ל אתו"ס עוד ביום חמישי, בטרם הוגשה כלל בקשת הביזיון".

 

משכך היו פני הדברים, הודיעו באי כוח העותרים לבית המשפט, כי "לפי הודעת החברה העובד ראובן אפרתי הושב ב-12 בספטמבר למשרתו כמנהל אגף האולמות בחברה. לפיכך, התייתר הצורך בבקשה ומבוקש בזה למחוק את ההליך שבכותרת, ללא צו להוצאות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר