רוני בן חיים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
רוני בן חיים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הגזבר הודיע לכל מחלקות העירייה כי עליהן לסיים את העסקת היועצים החיצוניים

גזבר העירייה רוני בן חיים החל ליישם את החלטת ועדת הכספים שהורתה לו לסיים את עבודת היועצים עד סוף השנה. יו"ר הוועדה, סופי נקש: "אני בניגוד לראש העירייה, אכן מנקה את האורוות. נגמר עידן סעיף תקציבי ללא פירוט והסבר. כסף ציבורי אינו קופה קטנה"

פורסם בתאריך: 14.10.21 14:30

גזבר העירייה רוני בן חיים שלח הודעה לכל מחלקות העירייה, שבה הוא מודיע להן, כי יש להיערך ליישום ההחלטה שהתקבלה בוועדת הכספים, לפיה יש לסיים עד סוף השנה הנוכחית את העסקתם של כל היועצים החיצוניים, ששירותיהם נשכרו על ידי העירייה, כפי שדווח ב"כלבו – חיפה והקריות". בן חיים מציין במכתבו, כי בנוסף, הוועדה הורתה, כי חוזים שעומדים לפוג לפני סוף השנה לא יחודשו ולא יוארכו.

מכתבו של הגזבר בן חיים למחלקות העירייה

מכתבו של הגזבר בן חיים למחלקות העירייה

כך כותב בן חיים: "בהתאם להחלטת ועדת הכספים מ-6 באוקטובר 2021, לפיה כל החוזים עם היועצים יסתיימו עד 31 בדצמבר 2021, על מנת להיערך ליישום וקיום ההחלטה, אבקש להעביר למנהלת אגף החשבות: 1. רשימת היועצים המועסקים; 2. מועד סיום ההתקשרות על פי החוזה. אבקש להוסיף ולהבהיר עוד, כי על פי החלטת ועדת הכספים האמורה, אין להאריך חוזים עם יועצים שתקופת ההתקשרות עימם הסתיימה (גם אם נותרה, על פי החוזה, תקופת אופציה המאפשרת את הארכתו). כל האמור לעיל מותנה באישור מועצת העיר".

 

 

כפי שפורסם מוקדם יותר היום (חמישי) ב"כלבו – חיפה והקריות", ראש מנהלת 2030, עו"ד ענבל ריבלין, הודיעה לשלושה יועצים בכירים על סיום חוזה העסקתם, לאור אי הבהירות בתקציב 2022. השלושה הם: היועצת לענייני פיתוח עירוני וקיימות אורנה אנג'ל, היועץ לענייני ים ושיט איתן קרבצ'יק ויועץ לענייני תירות אמיר נפתלי.

סגנית ראש העירייה ויו"ר ועדת הכספים סופי נקש: "ראש העיר אמרה שהיא עושה ניקוי אורוות, כשבפועל קלטה עשרות יועצים, פתחה מינהלים והכניסה הרבה עובדים חדשים בחוזי בכירים. אני, בניגוד אליה, אכן מנקה את האורוות. כל יועץ יועסק רק לפי הצורך ולפי מה שיידרש וייבחן לעומק. נגמר עידן סעיף תקציבי ללא פירוט והסבר. כסף ציבורי אינו קופה קטנה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דין דין

    החגיגה נגמרה. עיריה תתחילו לעבוד ואל תסמכו על יועצים.קדימה לעבודה.

  2. סמי שנפלד

    רוני בן חיים אדם מקצועי יסודי (לא פוליטיקאי)
    שרת בנאמנות בהצלחה רבה שנים רבות במגוון תפקידים בכירים בראשות המקומית חיפה .
    אנו יכולים
    להיות בטוחים שיעמוד במטלות להצלחת עתיד אזרחי העיר חיפה .

    בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר