קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)
קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)

בשעה טובה: קליש רותם נפגשה היום עם שרת הפנים שקד

אחרי שהפגישה מחודש יולי נדחתה לספטמבר ואחרי שהפגישה שאמורה הייתה להתקיים בספטמבר נדחתה גם היא, היום (שלישי), זה סוף סוף קרה. לדברי גורמים בהנהלת העירייה, הפגישה בין השתיים הייתה מצוינת, ונושא המועצה הלעומתית כלל לא עלה בה

פורסם בתאריך: 2.11.21 16:38

לאחר שתי דחיות, ראש העירייה עינת קליש רותם נפגשה היום סוף סוף עם שרת הפנים איילת שקד.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ביולי האחרון ביקשה קליש רותם לפגוש את שקד, כשברקע גיבושה של מועצת עיר לעומתית, והיה ברור שזה אחד הנושאים המרכזיים שיועלו בפגישה בין השתיים. לאור דחיפות העניין, קליש ביקשה להקדים את הפגישה ונעזרה לצורך כך בפעילים של מפלגת ימינה, אולם הדבר לא הסתייע. מאוחר יותר התברר, כי שקד דחתה את הפגישה לחודש ספטמבר.

פגישת קליש רותם עם שרת הפנים איילת שקד (צילום: דוברות העירייה)

פגישת קליש רותם עם שרת הפנים איילת שקד (צילום: דוברות העירייה)

בתחילת החודש שעבר התברר, כי גם הפגישה שתוכננה לספטמבר נדחתה, מאחר ששקד שהתה בחו"ל. ההערכה הייתה שבפגישה מתכוונת קליש רותם להעלות את נושא השכר שנשלל מסגניה, נחשון צוק ומיכי אלפר, על ידי מועצת העיר. שרת הפנים היא הסמכות היחידה שיכולה לאשר את המשך תשלום השכר, חרף החלטת מועצת העיר. אלא שלפני כשבועיים חשף "כלבו – חיפה והקריות", כי משרד הפנים החליט לא להתערב בסוגיה.

לדברי גורמים בהנהלת העירייה, הפגישה בין השתיים הייתה מצוינת, והועלו בה נושאים הקשורים לשדה התעופה, שיקוע הרכבת  ועוד. הם הוסיפו, כי נושא המועצה הלעומתית כלל לא עלה, וכי הייתה זו פגישה מקצועית גרידא".

 


 

 


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א.

    היתה פגישה מצויינת. כל מי שנכח שם דיווח על כימייה מיידית בין השתיים. השיחה הייתה ארוכה וממוקדת. וזה טוב לחיפה ולהמשך התפתחותה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר