אוהד שגב ואמנון עידו (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אוהד שגב ואמנון עידו (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

עובדי העירייה שנעדרו הבוקר מהעבודה ישלמו מכיסם. מכתבי הזימון לשימוע נחשפים

הנהלת העירייה לא מתכוונת לחזור בה מהכוונה לקיים שימוע לעובדות האגף לרישוי על הבנייה. ממכתבי הזימון לשימוע עולה, כי העובדות סירבו לתת מענה טלפוני לתושבים. "רוב היום הינך יושבת במשרדך עם דלת סגורה בחוסר מעש", נכתב בזימון

פורסם בתאריך: 28.11.21 11:27

הנהלת העירייה תנכה ממשכורתם של העובדים את השעות שנעדרו מעבודתם בשל השתתפותם באסיפת ההסברה שערך הבוקר (ראשון) יו"ר ועד העובדים, אמנון עידו. בכך מאותת מנכ"ל העירייה, אוהד שגב, לעידו, כי הנהלת העירייה לא מתכוונת לחזור בה מהכוונה לקיים שימוע לעובדות האגף לרישוי על הבנייה וכי כל הפעולות שנקט בהן הוועד עד כה לא יישאו פרי.

כפי שפורסם מוקדם יותר, בוועד החליטו לנקוט בצעדים בשל מה שהם מכנים כ"התעמרות בעובדות אגף הרישוי על הבנייה", והבוקר הם חסמו את הכניסה לבניין הראשי בחסן שוקרי במשאיות זבל. לפני מספר ימים שלח עידו מכתב לשגב, שבו הוא מתרה על "התנהלות בלתי תקינה ביחס לעובדי אגף רישוי על הבנייה", בעיקר כלפי עובדות. לדברי עידו, התנהלות זו נתקלה באוזלת יד מצידו של שגב, ואף חמור מכך – חלק מהעובדות זומנו לשימוע לפני פיטורים.

 

לדברי גורמים בהנהלת העירייה, מדובר בעובדות שסירבו לתת מענה טלפוני לתושבים. ממכתב הזימון לשימוע שנשלח למספר עובדות והגיע לידי "כלבו – חיפה והקריות" עולה, כי אחת העובדות הוזמנה לשימוע ביום שלישי הבא בשל "אי התאמה ואי קבלת מרות". בזימון נכתב כי למעט הדפסת טופסי 4 והיתרי בנייה, שמוגדרים כחלק מעבודתה, העובדת אינה מבצעת אף אחת משאר המטלות. "רוב היום הינך יושבת במשרדך עם דלת סגורה בחוסר מעש", נכתב. עוד נכתב, כי חלק מתפקידה של העובדת הוא לקבל פונים, אולם היא סירבה לעשות כן.

גם במכתב הזימון לשימוע לעובדת אחרת נטען, כי אינה מבצעת "אף אחת משאר המטלות המפורטות לעיל, וכי רוב היום הינך יושבת במשרדך עם דלת סגורה בחוסר מעש". גם בהקשר לעובדת זו נטען בזימון, כי סירבה לתת מענה טלפוני כחלק מהגדרת תפקידה.

אותם גורמים אמרו: "השימוש הציני שעושה הוועד בנושא האלימות נגד נשים לכאורה, מציגה את חוסר ההבנה הבסיסי של הוועד בעניין הזה, שהיא שערורייה בפני עצמה. המטרה היא לייעל את תפקוד מינהל ההנדסה ואותן עובדות זומנו לשימוע לאחר שסירבו לבקשת סגן מהנדס העיר לתת שירות טלפוני לתושבים, כאשר זה חלק מהתפקיד שלהן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר