תבור להט ואביהו האן (צילום: בועז כהן)
תבור להט ואביהו האן (צילום: בועז כהן)

קרע במועצת השינוי: הירוקים נמנעו מלחתום על זימון מועצה שלא מן המניין

הירוקים טוענים שסיעתם לא זוכה לייצוג הולם בתאגידים ובוועדות בהתאם לגודלה. בנוסף, האן מבקש למנות את לאופר לחברה בוועדת השמות, בעוד שמועצת השינוי תביא לאישור המועצה את מינויו של תבור להט לחבר בוועדה. להט: "אם להאן יש בעיה, הוא יכול לחפש את החברים שלו" האן: "לא הצטרפנו למועצת השינוי בשביל להחליף רעה חולה אחת ברעה חולה אחרת"

פורסם בתאריך: 2.12.21 13:27

במועצת השינוי מבקשים להביא לדיון בישיבה שלא מן המניין של מועצת העיר שינויים ומינויים חדשים בהרכבי התאגידים והוועדות העירוניות. באותה הישיבה מבקשים במועצת השינוי להעלות על סדר היום גם את תיקון ההסכם בר הרשות בין העירייה לאתו"ס והפעלת הסעות מאורגנות, באמצעות העירייה לתלמידי בית הספר מוריה-ברקאי.

אחד השינויים בוועדות, אותו מבקשת מועצת השינוי לבצע, הוא מינויו של יו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר, יועצו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, תבור להט, לחבר ועדת השמות בראשותה של עו"ד שרית גולן-שטיינברג. אלא שמנגד, יו"ר סיעת הירוקים, סגן ראש העירייה אביהו האן, ביקש למנות במשבצת זו את חברת סיעתו, הילה לאופר. האן הציע כי להט יוותר על מקומו, אולם להט התעלם מהבקשה.

כעת טוען האן, כי סיעתו לא מקבלת ייצוג הולם בהתאם לגודלה בוועדות ובתאגידים העירוניים. משכך, בסיעת הירוקים לא חתמו בסופו של דבר על הבקשה לכינוס הישיבה, ובמועצת השינוי הסתפקו ב-14 חתימות של חבריה, מספר שמספיק להם כדי לזמן ישיבה שלא מן המניין.

להט אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני לא הולך לשום מקום. אני אשאר בוועדת השמות, ואם לאביהו יש בעיה, הוא יכול לחפש את החברים שלו. צר לי וכואב לי שבמקום לראות את טובת העיר וקידומה, אביהו האן חובר לפוזיציה של ראש העיר ותוקע החלטות לטובת אינטרסים קטנים ואישיים".

האן: "הירוקים בראשותי לא הצטרפו למועצת השינוי בשביל להחליף רעה חולה אחת ברעה חולה אחרת. מה שמניע אותנו זו טובת העיר, ואך ורק טובת העיר. כך בהצעה לסדר שתעלה לדיון ב-7 בחודש בנושא הפעלת הכרמלית בשבת – שינוי היסטורי שיש לבצע כעת עם הממשלה החדשה. כך בנושא המרינה בבת גלים, שאנו מברכים את שרת התחבורה ואת השרה להגנת הסביבה על שקיבלו את עמדתנו, לפיה יש לשמור על חופי חיפה לטובת כל התושבים, וכך בשורה של פגישות עם תושבים, יזמים, נבחרי ציבור שחברי סיעתי ואני מבצעים יום יום. קיימים חילוקי דעות במועצת השינוי, וזה בסדר. היכן שיש אנשים יש חילוקי דעות – השאלה היא איך מנהלים אותם. הנאמנות שלנו לתושבי חיפה בלבד, ואנחנו נשקול את המשך צעדינו על פי מה שנכון לציבור ששלח אותנו למועצה".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר