שרית גולן שטייברג ויעקב בורובסקי מסיעת מהפך בחיפה
שרית גולן שטייברג ויעקב בורובסקי מסיעת מהפך בחיפה

את מי תריץ סיעת מהפך בחיפה לראשות העיר?

יו"ר הסיעה יעקב בורובסקי אמנם פרש ממועצת העיר, אבל הוא זה שמנווט מאחורי הקלעים את כל מהלכיה. אז סנובה פנתה אליו בשאלה הרת גורל מיהו הזוכה המאושר - עו"ד שרית גולן-שטיינברג או יעקב פינגולד?

פורסם בתאריך: 27.1.18 18:11

אמנם יעקב בורובסקי פרש ממועצת העיר חיפה ופינה את מקומו ליעקב פינגולד, אבל כיו"ר הסיעה הוא עדיין מנווט מאחורי הקלעים את כל מהלכיה. כבר זמן רב נשמעות תהיות אם בורובסקי יחזור למערכת הפוליטית, אבל הוא שומר את הקלפים קרוב לחזה ומספר שהוא יקבל החלטה רק 100 ימים לפני הבחירות. בינתיים הוא מצהיר שהרשימה תציב מועמד משלה לראשות העיר. וכאשר במועצה יש לרשימה שני חברים – עו"ד שרית גולן-שטיינברג ופינגולד, שמשמש גם יו"ר אתו"ס – נשאלת השאלה מי יהיה הזוכה המאושר?

 

 

בורובסקי, עדכונים בבקשה.

"סיעת מהפך בחיפה תתמודד על מקומות במועצת העיר ותציב גם מועמד לראשות העיר. עולה על דעתך שלא נרוץ? אנחנו מאחרוני המתייאשים".

ומי ירוץ או תרוץ מטעמכם לראשות העיר?

"יכול להיות שגולן שטיינברג ויכול להיות שפינגולד. נקים כוח גדול מאוד שיכלול כל מפלגה וכל סיעה שרוצה להחליף את יונה יהב, ואפילו נציע לכל הסיעות שמעוניינות להצטרף לכוח הזה. אם נראה שיש מועמד עם סיכויים טובים, כל הקבוצה הזו תיתן את קולה לכוח הזה".

גולן-שטיינברג, תרוצי לראשות העיר?

"טרם גיבשתי החלטה מה אעשה לקראת הבחירות הקרובות, ואני מבטיחה שאתה תהיה הראשון לדעת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר