נעמה לזימי. פוטנציאל התחדשות
נעמה לזימי. פוטנציאל התחדשות

האם נעמה לזימי תוביל את רשימת העבודה בחיפה?

הפעילה החברתית-פוליטית נפגשה בשבוע שעבר עם יו"ר המפלגה אבי גבאי והשבוע גם עם ראש מטה השטח שלו אבי מלול. לזימי: "אני מאוד מקווה שבמפלגה הארצית יתנו לנו את המנדט להוביל"

פורסם בתאריך: 29.1.18 19:44

נעמה לזימי, פעילה חברתית-פוליטית ממפלגת העבודה, נפגשה בשבוע שעבר עם יו"ר המפלגה אבי גבאי, ובפגישה עלו גם ענייני הבחירות המוניציפליות. בעקבות הפגישה עם גבאי נפגשה לזימי אתמול (ראשון) גם עם ראש מטה השטח שלו אבי מלול.

לזימי היא פעילה במשמרת הצעירה של המפלגה בחיפה, ובבחירות הקודמות היא הוצבה במקום השני ברשימת העבודה בראשותו של עודד דוניץ, אך לא נכנסה למועצת העיר חיפה לאחר שהמפלגה זכתה במנדט אחד בלבד.

כבר זמן רב עולות השערות מי יוביל את העבודה בבחירות הקרובות, וזאת לאחר שנודע שמזכיר המפלגה במחוז ישראל סביון ירוץ שוב ברשימה עצמאית ולא במסגרת המפלגה – אולי בעקבות העובדה שתמיכתו באראל מרגלית לא בדיוק סייעה לו. גבאי אמור להחליט מי יעמוד בראש הסיעה בחיפה, ומכיוון שלזימי היתה מתומכיו הבולטים במרוץ שלו לראשות המפלגה, היא ומקורביה רואים בהצבתה כיו"ר הרשימה את התמורה לכך.

 

 

לזימי, את זו שתובילי את הרשימה בחיפה?

"אני מאוד מקווה שבמפלגה הארצית יבינו את הפוטנציאל שיש בהתחדשות – גם דורית וגם רעיונית – בסיעה החיפאית ויתנו לנו את המנדט להוביל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלוואי שנעמה תחזיק בידיה כמה שיותר כח!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר