נעמה לזימי וניר שובר. במפלגת העבודה כמו במפלגת העבודה
נעמה לזימי וניר שובר. במפלגת העבודה כמו במפלגת העבודה

אותך לגבאי: הקלף ששלף שובר נגד לזימי

ניר שובר, שהצהיר על התמודדותו לראשות העיר וששואף לעשות זאת בטעם מפלגת העבודה, קרא כאן על הפגישה בין נעמה לזימי ליו"ר המפלגה אבי גבאי, שלח לו תמונה שלה בערב שירי המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש, וכתב: "ככה נביא קהלים חדשים? מחד"ש?"

פורסם בתאריך: 31.1.18 07:58

האינטריגות במפלגת העבודה בחיפה צפות על פני השטח. החשיפה כאן על השיחות שניהלה נעמה לזימי עם יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ועם ראש מטה השטח שלו אבי מלול על האפשרות שהיא תוצב בראש הסיעה בבחירות למועצת העיר חיפה, העירה את הדובים משנת החורף שלהם. אחד מהם הוא ניר שובר, שכבר מזמן הצהיר על כך שהוא ירוץ לראשות העיר ושממש כמו לזימי היה בין הראשונים והבולטים שתמכו בגבאי עוד הרבה לפני שמישהו העלה בדמיונו שהוא יתפוס את כיסא היו"ר. שובר, שמעוניין אף הוא לרוץ במסגרת מפלגת העבודה, קרא גם הוא את הדברים ומיד שיגר לגבאי הודעה שאליה צורפה תמונתה של לזימי בערב שירי המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש, שבו היא אף הקריאה שיר שלו, וכתב: "ככה נביא קהלים חדשים? מחד"ש?". לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין את מטרת ההודעה, נכון?

 

 

שובר, מחרחר אקשן בשורות העבודה?

"אני נמצא בקשר רציף עם גבאי, ואסור לשכוח שאני ראש המטה שלו בחיפה ושאני מעדכן אותו באופן רציף על הנעשה בעיר. חשוב לציין שלזימי היא חיזוק משמעותי למפלגה וכיף לראות את כל הצעירים שרוצים להתמודד, שהמפלגה פורחת ושיש מתפקדים חדשים".

לזימי, עם חברים כאלה?

"אני שמחה שהמועמדות שלי יוצרת כל כך הרבה אש עד שהיא גורמת לאנשים לשלוח הודעות שקריות על אירועים שלא היו. השתתפתי לפני שנתיים באירוע אדריכלות ערבית מטעם עיריית חיפה, ואמשיך לשתף פעולה עם מוסדות העיר באירועים חברתיים ותרבותיים גם בעתיד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. מנחם

    שובר חנפן למשפחת נתניהו. הוא גייס חמישי במפלגה. שובר החוצה!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נעמה לזימי , חד"ש זה משחק ילדים בשבילה ! תגמור את המפלגה! שמאל הכי דוחה שיש !

  3. מילה של שובר

    גועל נפש, הבחור מחרחר מלחמה בין יהודים לערבים, חילונים לדתיים, יום אחד מלקק לגבאי ולמחרת לשרה נתניהו…. עמוס לעייפה באינטרסים… מסכן הבחור שקנה מחמנו את היינה, לא ידע כמה חרא הוא יאכל מעריית חיפה בעקבות החריגות והמריבות של שובר עם העירייה….

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מישהי סוף סוף שעושה לו בית ספר תקשורתי אמיתי.איזו תשובה. הוא בטוח שהוא אשף פרסום ומייצג את הצעירים, החדשים, המגניבים, הבעיה שזה הוא והעמוד שלו שכולם יורדים עליו שם. את הצעירים הוא לא מייצג בשיט. אפילו מביך את חיפה..

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לך את זה ביותר מגעיל?!
    קודם כל, חיפה היא עיר מעורבת יהודית וערבית ומנהיגים מקומיים צריכים להיות בקשר עם כל חלקי העיר.
    דבר שני, הניסיונות השקופים שלך להקטין את נעמה בתגובה "כיף לראות את *כל הצעירים*", "מתפקדים חדשים" – אחי אתה נשמע כמו כלבלבי התגובות של ביבי. ועם כל הכבוד, זאת מפלגת העבודה!

  6. חיפאי שנקרע מצחוק

    והמנצח/ת בתחרות שוטה הכפר של חיפה הוא…. היא….
    שני ליצנים חסרי קבלות על עשיית משהו בעיר חוץ מפטפוט.
    אמנם מגיע לנו הרע ביותר כחיפאים לסרי עמוד שדרה ודעת אבל אפילו עבורנו זה מוגזם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר